تاریخ انتشار: 1397/11/16 14:45
کد خبر: 111161

افاضلی: با تاج صحبت میکنم/ بعضی ها در حال ضربه زدن به ایفمارک هستند!

چند ساعت پیش خبری در کانال های خبری و یکی دو خبرگزاری منتشر شد مبنی بر اینکه زهره هراتیان رییس ایفمارک از سمت خود برکنار شده است و دکتر ایروانی کارشناس تغذیه جای او را گرفته است!
افاضلی: با تاج صحبت میکنم/ بعضی ها در حال ضربه زدن به ایفمارک هستند!

اما این خبر خیلی زود از سوی ایفمارک رد شد. هومن افاضلی، سرمربی تیم کارون اروند خرمشهر در شرایطی که همسر او حاضر به صحبت کردن نیست دراین باره گفت: دکتر ایروانی مدت هاست در ایفمارک حضور دارد و رییس دپارتمان تغذیه بوده و الان هم در کادر مدیریتی ایفمارک مشغول به فعالیت است. نشر این خبر البته چیز تازه ای نیست. از مدت ها قبل هجمه هایی علیه همسر من وجود داشته است که من علاقه ای نداشتم به آن ورود کنم چون حیطه کاری من و همسرم از هم جدا است. اما با توجه به اینکه این هجمه ها پایان پذیر نیست و احساس می کنم این رفتارها در حال تاثیر گذاشتن روی زندگی شخصی ما است تصمیم گرفتم تا یک سری اقداماتی دراین زمینه انجام دهم. هفته آینده حتما در این باره با مهدی تاج صحبت خواهم کرد که یک مدیر منطقی است و شک ندارم با درایت خود این مشکل را رفع خواهد کرد. اگر این هجمه ها تمام نشود ضمن اقدامات حقوقی دراین زمینه یک کنفرانس خبری برگزار خواهم کرد و در جلوی خبرنگاران اسنادی از یک شخص رو خواهم کرد که به کمک چند نفر دیگر در حال ضربه زدن به ایفمارک هستند!

هومن افاضلی اما در مورد تیم کارون اروند خرمشهر گفت: خب زمانی که من هدایت تیم را قبول کردم 13 بازیکن با کادر فنی قبلی از تیم جدا شدند و این شرایط کار را برای ما سخت کرده بود. بازی های باقی مانده تا نیم فصل را به هر زحمتی که بود به پایان بردیم. در تعطیلات نیم فصل دوستان دو سه بازیکن دیگر را از ما جدا کردند اما این فرصت برای ما ایجاد شد که 6 بازیکن جدید بخریم. این بازیکنان برای هماهنگ شدن با تیم نیاز به زمان دارند. طبیعتا همه تلاش خودرا بکار می گیریم تا در بازی های پیش رو با توجه به بضاعت موجود ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفان باشیم و با کسب نتایج خوب جایگاه خود را در جدول رده بندی بهتر کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m96kb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


با آیاندا پاتوسی، خرید جدید باشگاه استقلال بیشتر آشنا شوید