تاریخ انتشار: 1397/11/18 11:41
کد خبر: 110922

اطلاعیه فدراسیون فوتبال کلمبیا درباره جذب کارلوس کی‌روش

فدراسیون فوتبال کلمبیا درباره جذب کارلوس کی‌روش و نشست رسانه‌ای امشب او اطلاعیه‌ای منتشر کرد.
اطلاعیه فدراسیون فوتبال کلمبیا درباره جذب کارلوس کی‌روش

کارلوس کی‌روش به‌ قصد امضای قرارداد با فدراسیون فوتبال کلمبیا و هدایت تیم ملی این کشور، وارد بوگوتا، پایتخت کشور آمریکای‌جنوبی شد.

او در فرودگاه این شهر در محاصره هواداران و خبرنگاران قرار گرفت و نکته جالب، استقبال یک ایرانی مقیم کلمبیا از او بود. این هموطن با فریاد و به‌ زبان فارسی از کی‌روش بابت زحماتش تشکر کرد و او را محبوب 80 میلیون ایرانی نامید!  سرمربی سابق تیم ملی ایران هم از این شخص تشکر کرد.

کی‌روش پس از ورود به کلمبیا گفت: خیلی خوشحالم در اینجا هستم. امروز با هم بیشتر صحبت می‌کنیم. از فدراسیون فوتبال کلمبیا به خاطر دعوت برای همکاری خیلی تشکر می‌کنم.

نشست رسانه‌ای کارلوس کی‌روش ساعت 12:30 به وقت محلی (21 امشب به وقت تهران) در محل فدراسیون فوتبال این کشور برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال کلمبیا 2 نماینده رادیو، 2 نماینده کانال‌های تلویزیونی، 2 نماینده روزنامه‌ها و یک نماینده رسانه‌های اینترنتی می‌توانند در نشست خبری امروز پرسش‌های خود را از کارلوس کی‌وش، سرمربی جدید تیم ملی این کشور مطرح کنند. در سالن نشست خبری کارلوس کی‌روش از ساعت 11:30 باز می‌شود و ساعت 12:15 بسته خواهد شد. 15 دقیقه پس از آن نیز نشست خبری آغاز می‌شود.

فدراسیون فوتبال کلمبیا در ادامه این اطلاعیه خود آورده است: استخدام کارلوس کی‌روش نشان‌دهنده عزم فدراسیون فوتبال کلمبیا برای موفقیت در ورزش ملی است زیرا اطمینان داریم که حضور او برای فوتبال کلمبیا موفقیت‌آمیز خواهد بود و برای هواداران نیز شادی به ارمغان می‌آورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvqdy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دستیاران کارلوس در تیم ملی کلمبیا مشخص شدند