تاریخ انتشار: 1397/11/23 00:09
کد خبر: 110410

پیش بازی ذوب آهن - الکویت؛ سبزپوشان ایرانی فارغ از تلخی های لیگ؛ منصوریان استاد پلی آف؟!

در چارچوب دور دوم مرحله پلی‌ آف لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم ذوب آهن ایران و الکویت کویت در روز سه شنبه 23 بهمن ماه از ساعت 19 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر می روند.
پیش بازی ذوب آهن - الکویت؛ سبزپوشان ایرانی فارغ از تلخی های لیگ؛ منصوریان استاد پلی آف؟!

نبرد فردای ذوب آهن ایران و الکویت کویت به نوعی شروع و آغاز کار نمایندگان فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید به حساب می آید. این دو تیم از دور دوم مرحله پلی آف این مسابقات در حالی با قضاوت مینورو توجو و کمک هایش از کشور ژاپن در برابر یکدیگر قرار می گیرند که برنده این دیدار حساس باید در کشور قطر به مصاف تیم الغرافه برود.

ذوب آهنِ ایران وضعیت خوبی در مسابقات لیگ فوتبال کشورمان ندارد و با 14 امتیاز از 16 بازی در رده چهاردهم جدول رده بندی لیگ قرار دارد. شاگردانِ علیرضا منصوریان مصمم هستند که با پیروزی در این بازی و دیدار سخت پیش روی آن ها برابر الغرافه بتوانند هم ناکامی های رقابت های لیگ را به دست فراموشی بسپارند و هم اینکه بتوانند با صعود به مرحله گروهی یکی از نمایندگان ایران در این رقابت ها لقب گیرند. ذوب آهن در این بازی حساس محمدرضا خلعتبری را به علت مصدومیت طولانی مدت دراختیار نخواهد داشت و باید دید منصوریان برای حل این مشکل در خط حمله تیمش چه تدابیری خواهد اندیشید.

علیرضا منصوریان با استقلال در این مرحله از لیگ قهرمانان را تجربه کرده است‌. منصوریان برابر السد توانست آن ها را کاملا غابلگیر کند و در ضربات پنالتی ژاوی و یارانش را به خانه برگرداند و یک صعود به یاد ماندنی را برای آبی پوشان به ثبت برساند. اکنون منصوریان هدایت ذوبی ها را بر عهده دارد و او می تواند با صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا لقب استاد پلی آف را به خود اختصاص دهد.

در سوی دیگر این میدان، نماینده کشور کویت، تیم الکویت قرار دارد که به گفته سرمربی این تیم، محمد عبدالله تیم تحت هدایت او در فصل پیش، قهرمان لیگ داخلی کشور کویت شده و با 14 قهرمانی از پرافتخارترین تیم های این کشور به حساب می آید. آن ها همچنین سابقه حضور در مسابقات AFC CUP را نیز داشته اند که در این رقابت ها دو بار به مقام نایب قهرمانی دست یافته اند. آن ها با روحیه ای عالی به مصاف سبزپوشان اصفهانی خواهند آمد و این کار را برای نماینده فوتبال کشورمان در بازی فردا سخت خواهد کرد. الکویت در پنج بازی اخیر خود صاحب سه برد، یک تساوی و یک شکست شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jwagl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع ذوب‌آهن: جایگاه اصلی تیم ما اینجای جدول نیست