تاریخ انتشار: 1397/11/23 12:28
کد خبر: 110354

آغاز جاه طلبی های جدید/اولین بازی سردار ایرانی برای زنیت

امشب در آغاز رقابت های مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا قهرمان نیم فصل روسیه با ستاره ایرانی و جدید خود مقابل فنرباغچه صف آرایی خواهد کرد.
آغاز جاه طلبی های جدید/اولین بازی سردار ایرانی برای زنیت

در اولین شب از رقابت های یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا زنیت قهرمان نیم فصل روسیه با وجود تعطیلی بازی های باشگاهی در سرزمین های شمالی باید طبق تقویم یوفا وارد لیگ های اروپایی شود تا بازی رفت با فنرباغچه ترکیه را در ورزشگاه 47 هزار نفری شکری سراج اوغلو برگزار کند.

این بازی از آن جهت حائز اهمیت است که یک هفته قبل سردار آزمون ستاره 24 ساله فوتبال ایران با قراردادی نجومی با رقم 12 میلیون یورو از روبین کازان راهی سن پطرزبورگ شد تا پیراهن زنیت را برتن کند. انتقالی پر سرو صدا که به عنوان بهترین جابه جایی بعد از جام ملت های آسیا همه نگاه ها را به گلزن اول ایران در امارات 2019 معطوف کرد.

گئورگی سماک سرمربی زنیت در آستانه بازی با فنرباغچه در کنفرانس مطبوعاتی پیرامون شرایط ستاره ایرانی و احتمال بازی دادن به او در استانبول گفت:«چون سردار آزمون بازی های زیادی در جام ملت های آسیا انجام داد تا آن جا که امکان داشت به او استراحت دادیم. اما الان شرایط خوبی دارد و فکر می کنم می تواند بدون مشکل راهی میدان شود گرچه تصمیم نهایی در خصوص حضور یا عدم حضور او را تا عصر امروز می گیرم».

بسیاری از رسانه های روسیه پیش بینی کردند آزمون به عنوان زوج زوبیا مهاجم ملی پوش و شماره 22 زنیت به میدان برود به خصوص که مهاجم آرژانتینی چندان راضی کننده ظاهر نشده و کوکورین همچنان در زندان به سر می برد. با این تفاسیر می توان این گونه برداشت کرد امشب در قسطنطنیه سردار ایرانی با شماره 7 زنیت، پیراهنی که بر تن بازیکنان بزرگی همچون آرشاوین، هالک و ... بود اولین تجربه خود با زنیت را پشت سر خواهد گذاشت تا جاه طلبی های جدیدی را آغاز کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bnlve

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



رسمی؛سردار آزمون به تیم زنیت سن‌پترزبورگ پیوست