تاریخ انتشار: 1397/11/23 21:42
کد خبر: 110287

پیش بازی نود ارومیه - مس کرمان؛ مهر تائید بر اخراج دست‌نشان توسط بیاتلو!

تیم فوتبال مس پس از چند هفته نبرد پیاپی سنگین و سخت با تیم های بالای جدول، سرانجام در این هفته به مصاف تیمی در میانه‌های رو به پائین جدول می‌رود.
پیش بازی نود ارومیه - مس کرمان؛ مهر تائید بر اخراج دست‌نشان توسط بیاتلو!

تیم نود ارومیه یکی از نجیب‌ترین و در عین حال عجیب‌ترین تیم‌های لیگ یک این فصل است که نتایج پرنوسان این تیم در لیگ این فصل، چهره‌ی روشنی از این تیم در بازی‌های این فصل ارائه نمی‌دهد.

نود با ترکیب مربی و بازیکنان جوان خود در هفته‌هایی که همه انتظار شکست از این تیم را دارند، با نتیجه‌ای عالی، لیگ را سوپرایز می‌کند و در مقابل عکس این موضوع را نیز ثابت کرده است!

نود در بازی‌های قبلی خود نشان داده است که برابر تیم‌های بالای جدول با یک بازی بسته و فشرده، برای این تیم‌ها دردسر درست می‌کند و بازی این تیم در دور رفت برابر مس در کرمان که با تساوی بدون گل تمام شد این موضوع را به خوبی نشان داد.

همچنین پیروزی یک بر صفر  این تیم برابر سرخپوشان در ارومیه و تساوی‌های این تیم برابر بادران و اکسین از تیم‌های بالای جدول و شکست با حداقل گل در سیرجان برابر گل‌گهر، کاملا این موضوع را نشان می‌دهد که مس برابر این تیم باید با ارائه یک بازی باحوصله و فکورانه، از حداقل موقعیت‌های خود در ارومیه حداکثر استفاده را ببرد.

نود اما برخلاف بازی‌های خارج از خانه خود در این فصل که عمدتا با نتایج بد به پایان رسانده است، در زمین خودی حسابی خوب نتیجه گرفته است.

این تیم هرچند در اولین بازی خانگی این فصل خود به دلیل مشکلاتش به زمین نرفت تا 3بر0 بازنده اعلام شود و در اولین بازی خانگی که به میدان رفت نیز با چهار گل مغلوب گل‌گهر شد، اما با سروشکل گرفتن این تیم، رفته رفته در خانه موقعیت خود را تثبیت کرد و با کسب چهار پیروزی در خانه، دو مساوی و ثبت تنها یک شکست از هفته‌ی سوم به بعد، در بازی‌های خانگی نتایج خوبی گرفته است که این نشان می‌دهد مس به هیچ عنوان نباید فکر کند که در ارومیه بازی ساده‌ای پیش رو دارد.

پیروزی چهار بر یک نود برابر شهرداری تبریز که در آخرین بازی خانگی این تیم نیز ثبت شد، بهترین پیروزی این تیم از ابتدای فصل تاکنون بوده است.

نود همینک از 20 مسابقه خود با کسب پنج پیروزی، 6تساوی و 9 شکست و ثبت 15 گل زده و 30 گل خورده، با 21 امتیاز در رده‌ی یازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد. این تیم در حال حاضر به همراه مس رفسنجان بدترین خط دفاع لیگ را به خود اختصاص داده است. این تیم همچنین در 9 بازی خانگی قبلی خود پیش از بازی این هفته برابر مس، 9 گل زده و 12 گل خورده در کارنامه دارد.

تیم‌ نود ارومیه ازساعت 14 روز چهارشنبه در هفته‌ی بیست وسوم لیگ یک در ورزشگاه خود میزبان مس کرمان می‌باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2olodl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عدم حضور دست‌نشان در بازی مس و نود ارومیه؛ کمی استراحت کن!