تاریخ انتشار: 1397/11/23 23:19
کد خبر: 110269

ذوب‌آهن 1_0 الکویت؛ صعود دراماتیک شاگردان علی منصور در لیگ قهرمانان آسیا

تیم ذوب‌آهن در دور اول مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به سختی و با نتیجه 1 بر 0 از سد تیم الکویت عبور کرد و راهی دور بعد این رقابت‌ها شد.
ذوب‌آهن 1_0 الکویت؛ صعود دراماتیک شاگردان علی منصور در لیگ قهرمانان آسیا

از ساعت 19:00امروز تیم‌های ذوب‌آهن ایران و الکویت کویت در مرحله اول پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند.

دو تیم با نفرات زیر بازی را آغاز کردند:

ذوب‌آهن ایران

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، هادی محمدی، مسعود ابراهیم‌زاده، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، ماریون سیلوا، مهران درخشان مهر، کریستین اوساگوانا، ارسلان مطهری

الکویت کویت

سامی السنا، فحد الهاجری، فیصل الحربی، فحد الرشیدی، ایسام ادو، حسین الشماری، حمید میدو، یعقوب الطراوا، طلال الفدهل، حمید یوسف و سعید

نیمه نخست این دیدار آرام دنبال شد و هر دو تیم محتاطانه بازی کردند. موقعیت‌هایی نه چندان خطرناک ایجاد شد اما هیچ گلی رد و بدل نشد تا نیمه اول این بازی بدون اتفاق خاصی به پایان برسد.

نیمه دوم هم به مانند نیمه اول آرام پیگیری می‌شد و تلاش‌های دو تیم برای گلزنی بی‌فایده بود تا بازی در 90 دقیقه با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

بازی در وقت اضافه اول با سرعت بالایی دنبال شد و هر دو تیم شدیداً در پی گلزنی بودند اما باز هم نتوانستند به گل برسند. در نیمه دوم وقت اضافه حملات ذوب‌آهن به اوج خود رسید و سرانجام در دقیقه 110 اوساگوئنا روی یک ارسال از ضربه کرنر دروازه الکویت را باز کرد. در نهایت این دیدار با نتیجه 1 بر 0 به پایان رسید و نماینده کشورمان به دور بعد صعود کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xxjmb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بازیکن پنجاب:  به ایران آمده‌ایم تا برنده باشیم