تاریخ انتشار: 1397/11/24 10:40
کد خبر: 110235

ادامه مذاکرات برای انتقال اعجوبه عراقی/پیشنهاد یک میلیون یورویی یوونتوس رد شد!

مدیربرنامه‌های مهند علی ستاره جوان تیم ملی فوتبال عراق از رد درخواست یک میلیون یورویی باشگاه یوونتوس ایتالیا برای جذب این بازیکن خبر داد.
ادامه مذاکرات برای انتقال اعجوبه عراقی/پیشنهاد یک میلیون یورویی یوونتوس رد شد!

مهند علی در جام ملت‌های آسیا 2019 با پیراهن تیم ملی عراق دو گل به ثمر رساند و با وجود ناکامی شیرهای بین النهرین مورد توجه باشگاه‌های بزرگ فوتبال ایتالیا، آلمان و اسپانیا قرار گرفته است. با این وجود مدیربرنامه‌های این بازیکن از مخالفت باشگاه الشرطه برای انتقال اعجوبه عراقی خبر می دهد.

بر این اساس باشگاه الشرطه عراق برای صدور رضایتنامه این بازیکن مبلغ 3 میلیون دلار درخواست کرده در حالی که پیشنهاد باشگاه یوونتوس یک میلیون یورو بوده و البته هنوز مذاکرات ادامه دارد. مدیر برنامه‌های مهند علی اعلام کرده که پیشنهاد یک میلیون یورویی یوونتوس رد شده است. در عین حال گفته شده یوونتوس در این ماجرا عقب نشینی نخواهد کرد و به زودی پیشنهاد جدیدی را مطرح می‌کند.

مدیر برنامه‌های مهند همچنین در خصوص اظهار تمایل برخی از تیم‌های عربی خصوصا از کشورهای امارات، قطر و عربستان اظهار داشت: مهند یک استعداد بی‌نظیر است و با توجه به پیشنهاداتی که از باشگاه‌های بزرگ اروپایی دریافت کرده قطعا انتقال به تیم‌های عربی دیوانگی است. ما همچنان به تلاش خودمان ادامه می‌دهیم تا بهترین توافق حاصل شود.

مهند علی یکی از اعضای تیم ملی فوتبال زیر 23 سال عراق است که فروردین ماه در مسابقات مقدماتی المپیک در تهران حضور خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kxdyq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 انتقال رمزی 28 ساله در یوونتوس تصمیم درستی بود؟