تاریخ انتشار: 1397/11/24 23:14
کد خبر: 110140

اسپالتی و توضیحاتی عجیب در مورد شرایط ایکاردی

لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیایی اینتر، در مورد شرایط عجیب مائورو ایکاردی در این تیم توضیحاتی ارائه داد.
 اسپالتی و توضیحاتی عجیب در مورد شرایط ایکاردی

بعد از آنکه عصر امروز خبر باز پس گیری بازوبند کاپیتانی از ایکاردی منتشر شد، نام وی از لیست بازی فردا شب نراتزوری برابر راپیدوین نیز خط خورد اما اسپالتی مدعی شد خود ایکاردی بوده که دعوت باشگاه برای سفر به اتریش را رد کرده است.

اسپالتی گفت: "فردا یک بازی بسیار مهم پیش روی خواهد بود و بعد از آن زمان برای مشخص شدن شرایط ایکاردی وجود دارد. ایکاردی بعد از صرف ناهار به ما اطلاع داد که در این سفر ما را همراهی نمی کند زیرا از این تصمیم باشگاه رضایت ندارد.

ایکاردی برای این دیدار در لیست اینتر قرار داشت اما وی خودش علاقه ای نداشت به تیم ملحق شود و خود ایکاردی این دعوت را رد کرد. البته اخذ این تصمیم و معرفی لیست بدون نام ایکاردی برای ما نیز ناامید کننده بود. اما اگر فردی در تیم وجود دارد که در مورد هر چیز دیگری به غیر از نتیجه بازی فردا شب فکر می کند، در حال انجام دادن کاری اشتباه است.

ما در زمانی مناسب در این رابطه تصمیم گرفتیم و اگرچه اتفاق دردناکی بود اما همه آن را درک کردند. چیزهایی اطراف ایکاردی وجود دارد که وی و تیمی که کاپیتانش است را آزار می دهد اما حالا ما باید تمام توجه خود را روی بازی فردا متمرکز کنیم."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pwq86

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توضیح اسپالتی درخصوص دلیل عدم حضور ایکاردی در لیست اینتر