تاریخ انتشار: 1397/11/25 01:26
کد خبر: 110120

فتحی:از خرید‌های استقلال راضی هستیم

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید برخی از زمان آمدنش درصدد مشکل تراشی برای تیم هستند.
فتحی:از خرید‌های استقلال راضی هستیم

امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال، اظهار کرد: متأسفانه شایعاتی در فضای مجازی پیرامون استقلال رخ می‌دهد که صحت ندارد و در تازه‌ترین این شایعات موضوع پرونده استقلال در دادگاه عالی ورزش را به مجوز پاتوسی ربط دادند و لازم است بگویم که این موضوع صحت ندارد و پرونده استقلال در موعد خودش بررسی می‌شود و موضوع پاتوسی بازیکن آفریقایی استقلال به دلیل تعطیلات یوم‌الله ۲۲ بهمن و همین‌طور پس‌از آن تعطیلات پایان هفته در آفریقای جنوبی به تعویق افتاد، منتظر فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی هستیم و به‌زودی مشکل پاتوسی حل می‌شود و من به هواداران اطمینان می‌دهم پرونده شکایت استقلال در دادگاه عالی ورزش هم طبق روال طی می‌شود و امیدوارم به سود استقلال باشد.

وی ادامه داد: شرایط خوبی در حال حاضر داریم و تیم فوتبال استقلال تمرینات خوبی را انجام داده است و در بازی اول در مقابل پیکان هم نشان دادیم که بازیکنان آماده هستند و در بازی با تراکتورسازی هم امیدواریم بازی خوبی را شاهد باشیم و هواداران استقلال را خوشحال کنیم.

تیم ما شرایط خوبی دارد و از خرید‌های استقلال راضی هستیم

وی در مورد خرید‌های استقلال تهران گفت: ما امید نورافکن را به خدمت گرفتیم که از بازیکنان خودمان است و ایسما گونکالوس که نشان داد بازیکن خوبی است و بعد‌ها توانایی‌های بیشتری از وی خواهیم دید.

مشکل پاتوسی هم به‌زودی حل می‌شود و گادوین منشا را هم داریم که برای فوتبال دوستان ایران شناخته‌شده است و البته من در مورد خرید‌ها وسواس زیادی داشتم و خوشبختانه تا اینجای کار رضایت کامل دارم.

فتحی افزود: خوشبختانه در ترکیب جدید هیئت‌مدیره انگیزه بالایی وجود دارد و درصدد هستیم بعد از بازی با تراکتورسازی مشکل زمین تمرین استقلال را هم حل کنیم و بنده تنها از هواداران استقلال می‌خواهم اخبار رسمی را از باشگاه پیگیری کنند و به شایعات توجه نکنند چراکه عده از زمان آمدن من به استقلال تلاش می‌کنند برای استقلال حاشیه‌سازی کنند.

با استفاده از کمک داور ویدیویی موافق هستم

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد داوری‌های لیگ برتر فوتبال گفت: گفته می‌شود که قرار است از کمک‌داور ویدیویی استفاده شود و بنده معتقدم هر فن‌آوری که به پایین آمدن ضریب اشتباهات داوری کمک کند خوب است، اما اشتباهات جزئی از داوری است و بنده اعتقاددارم داوری در ایران از فوتبال جلوتر است و باید به آن احترام بگذاریم.

با پرسپولیسی‌ها در بحث‌های مربوط به حامی مالی تعامل داریم

وی در موردتعامل با مدیران باشگاه پرسپولیس گفت: ما در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در بخش مدیران موضوع‌های مشترکی همچون حامی مالی داریم که باهم در این زمینه هم‌نظر و هماهنگ عمل می‌کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wjedx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فتحی:نیم فصل خوبی را آغاز می کنیم