تاریخ انتشار: 1397/11/27 22:38
مشکل دقیقا همینجاست!
کد خبر: 109815

تاکتیک های دفاعی ویسی در تضاد با ذات هجومی شاهین

تیم شاهین شهرداری بوشهر در دومین حضور ویسی روی نیمکت خود با دومین تساوی صفر بر صفر زمین مسابقه را ترک کرد تا مشکلات خط حمله تیم شاهین با ویسی هویدا تر شود.
تاکتیک های دفاعی ویسی در تضاد با ذات هجومی شاهین

عبدالله ویسی که در لیگ برتر با تاکتیک های دفاعی اش نتیجه میگرفت،حال با آزمون سختی مواجه شده و سنگ محک خوبی برای وی پیدا شده تا عیارش در تاکتیکهای هجومی نیز مشخص شود.

دو هفته از هدایت تیم شاهین توسط ویسی و دستیار کم تجربه اش میگذرد و هنوز این تیم موفق به گلزنی یا خلق موقعیت خطرناک نشده است.تیم شاهین نیز علی رغم دو کلین شیت،موقعیت های زیادی به حریفان داده که سیوهای بیرانوند شاهینی ها را در بازی نگه داشته است.ویسی با در اختیار گرفتن مالکیت فضا به دنبال گلزنی از ضد حملات و ضربات ایستگاهی میرود و همین امر موجب کم گل شدن بازی و زمخت شدن سبک بازی تیم های گذشته ی ویسی بوده است.

دقیقا تضادی که در حال حاضر بوجود آمده است نشان از کار سخت شاهین برای مدعی بودن دارد.تاکتیکهای دفاعی ویسی در مقابل ذات هجومی بازی شاهین و نیاز این تیم به حملات پی در پی و زدن گل قرار گرفته و حال باید دید این تضاد با همگام سازی تاکتیک های ویسی در فاز هجومی همراه میشود یا این کم خطری تیم شاهین در دو هفته اخیر،خط بطلانی بر امیدهای تماشاگران خونگرم این تیم در ادامه لیگ است.

نویسنده:میلاد رییسی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2olwvv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گلایه‌های باستین؛ شاید فعلا سکوت کند اما او حرف‌ها دارد!

 هنوز آن تیم ایده‌آل نیستیم/ از لحاظ فنی قوی‌تر از چین هستیم
ویسی: ژاپن نسبت به جام‌جهانی ضعیف‌تر شده است