تاریخ انتشار: 1397/11/28 10:07
کد خبر: 109778

سرمربی الریان از دادن استراحت به بازیکنان منصرف شد

سرمربی ترکیه‌ای الریان به خاطر نبرد آسیایی با سایپا استراحت تیمش را لغو کرد.
سرمربی الریان از دادن استراحت به بازیکنان منصرف شد

و به نقل از روزنامه الوطن قطر، اویگون بولنت، سرمربی الریان پس از پیروزی تیمش در هفته شانزدهم لیگ ستارگان قطر برابر العربی از دادن استراحت به بازیکنان منصرف شد تا تیمش را مهیای بازی مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برابر سایپا ایران کند. لوکا بورگس، گونزالو فریرا، ریواس و میونگ کو 4 بازیکن خارجی تیم الریان در این بازی خواهند بود.

الریان و سایپا از ساعت 18:30 سه‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه به مصاف هم می‌روند. برنده این بازی به گروه B لیگ قهرمانان آسیا شامل تیم‌های الوحده امارات، الاتحاد عربستان و لوکوموتیو ازبکستان خواهد پیوست.

خبر دیگر اینکه دیه‌گو آمادو، هافبک پرتغالی تیم الغرافه با پایان دوره مصدومیتش مهیای رویارویی آسیایی با تیم ذوب‌آهن است. بازگشت این بازیکن بهترین خبر برای سرمربی فرانسوی الغرافه در آستانه این بازی محسوب می‌شود.

تیم الغرافه ساعت 18:30 سه‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه ثانی بن جاسم دوحه در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم ذوب‌آهن ایران است. تیم برنده این رقابت به گروه A مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که تیم‌های الوصل امارات، برنده دیدار النصر عربستان با AGMK ازبکستان و الزورا عراق در آن حضور دارند، خواهد پیوست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bndve

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تیم العربی نیم‌ فصل دوم را با شکست آغاز کرد