تاریخ انتشار: 1397/11/29 22:25
کد خبر: 109559

برانکو ایوانکوویچ: بعد از پنالتی سوم قلب ما گرم شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بهتر از پدیده بودیم و برنده شدیم.
برانکو ایوانکوویچ: بعد از پنالتی سوم قلب ما گرم شد

برانکو بعد از پیروزی مقابل پدیده در جام حذفی و رسیدن به نیمه‌نهایی در نشست خبری گفت: بازی سرد بود برای ما و شما اما قلب ما بعد از برد گرم شد.

وی ادامه داد: به هر حال باید تمرکز بازیکنان داشتند تا پنالتی بزنند. از هواداران تشکر می‌کنم که در این هوای سرد به ما اعتماد داشتند و تشویق مان کردند بعد از سومین مرتبه در پنالتی‌ها به نیمه نهایی صعود کردیم. مستحق برد بودیم و تیم بهتر بودیم از نظر آماری هم برتر بودیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

در مورد اینکه پرسپولیس مثل فصل گذشته نیست و بی نظم فوتبال بازی می‌کند گفت:

همیشه می‌توانیم بحث کنیم که می‌توان بهتر بود یا نه متاسفم که شما تیمی مثل پدیده را دستکم گرفتید. در جلسه قبل از بازی به بازیکنانم گفتم من تجربه بازی ها دیگر هم دارم این یک بازی بزرگ بود. پدیده شاید اسم شاخصی نداشته باشد اما تیمی بسیار سازماندهی شده است و خیلی خوب بازی می‌کند و بازی مقابل این تیم بسیار سخت است. در جدول لیگ هم نشان می‌دهد که چه کیفیتی این تیم دارد. در کنار استقلال، سپاهان، تراکتور سازی تیم پدیده هم یکی از مهم ترین کاندیدهای قهرمانی است اما درست است که باید مدام تلاش کنیم که بهتر شویم و بهبود ببخشیم بازی مان را در همه بازی ها بهتر از حریفان بودیم. تیم خوبی هستیم بعداز ۱۲ روز سومین بازی خودمان را انجام دادیم. پدیده خیلی روی این بازی حساب کرده بودند زیرا در صورت برد پدیده، تیم سپاهان باید به مشهد می رفت و حساب می‌کردند اگر پرسپولیس را رد می‌کردند جام دستشان بود. بخاطر بازیکنانم و هواداران خوشحالم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kxpwd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی /  صحبتهای احمد نوراللهی بعد بازی پرسپولیس - پدیده + فیلم