تاریخ انتشار: 1397/11/30 00:40
کد خبر: 109527

پیش بازی الغرافه - ذوب آهن؛ علی منصور کابوس قطری ها؛ الغرافه با یک نفوذی برابر سبزپوشان ایرانی!

از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا نماینده کشورمان ذوب آهن در خاک قطر به مصاف الغرافه قطر خواهد رفت.
پیش بازی الغرافه - ذوب آهن؛ علی منصور کابوس قطری ها؛ الغرافه با یک نفوذی برابر سبزپوشان ایرانی!

تیم های الغرافه قطر و ذوب آهن ایران از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه ۳۰ بهمن ۹۷ از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه ثانی بن جاسم شهر دوحه مقابل هم قرار خواهند گرفت.

الغرافه قطر بعد از قهرمانی کشورشان قطر در جام ملت های آسیا جشنی را چند روز پیش به این مناسبت تدارک دیدند که با روحیه بالایی پا به این بازی گذارد، دیدار حساسی که برای رسیدن به مرحله گروهی باید نماینده ایران در خاک خود شکست دهند. الغرافه با داشتن مهدی طارمی می خواهد از این بازیکن ایرانی استفاده کند که راه گل زدن به تیم های ایرانی خوب می داند اما طرف مقابل هم خوب می داند که طارمی چه خصوصیات تهاجمی دارد مخصوصا در امر پنالتی گرفتن قطعا علیرضا منصوریان این قضیه را به مدافعانش گوشزد خواهد کرد.

نماینده ایران عزیزمان، ذوب آهن در تلاش است بعد از دیدار نفس گیری که در مرحله قبل در مقابل نماینده کویتی داشت توانست به سختی در وقت های اضافه الکویت را شکست دهد تا در مرحله پلی آف رودرو الغرافه قطر قرار بگیرد امیدوار هستیم شاگردان علی منصوریان بتوانند زردهای قطری که به خودشان لقب یوزپلنگ ها داده اند در جلوی چشمان هواداران قطری این تیم را ببرند و به مرحله گروهی برسند.

علیرضا منصوریان که سابقه مربیگری در استقلال را در کارنامه دارد یک بار در همین مرحله برابر السد دیگر تیم قطری قرار گرفته بود و موفق شد این تیم قطری را به زانو در بیاورد. این عملکرد ما را امیدوار می کند تا دوباره تیم علی منصور را در رقابت های لیگ قهرمانان ببینیم.

در الغرافه بازیکنانی که می توانند برای ذوب آهن خطرساز باشند عبدالعزیز حاتم،دیگو آمادو،احمد علاالدین،ولادیمیر ویس و مهدی طارمی اشاره کرد که می توانند برای نماینده کشورمان مشکل ساز شوند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48agln

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام زمان دیدار ذوب‌آهن مقابل الغرافه قطر