تاریخ انتشار: 1397/11/30 12:21
کد خبر: 109474

پورموسوی:درخواست کردیم ایران میزبان شود

تمرینات تیم ملی جوانان که با 60 بازیکن و در دو مرحله در کمپ تیم های ملی در جریان بود دیروز تمام شد.
پورموسوی:درخواست کردیم ایران میزبان شود

سرمربی تیم ملی جوانان در خصوص بازیکنانی که در اردوی تیم ملی جوانان حاضر می شوند، گفت: ما تا به این جای کار و در دو اردو نزدیک به 120 بازیکن را تست کرده ایم. همان طور که در جریان قرار گرفته اید به اردوی شوش هم 139 بازیکن دعوت کرده ایم. برخی از این بازیکنان توسط استعدادیاب های فدراسیون فوتبال گزینش شده اند و برخی هم انتخاب های ما هستند.

در روزها و هفته های اخیر برخی از بازی های لیگ تهران و لیگ کشوری را از نزدیک دیدم و در مسابقات دانش آموزی هم در بندرعباس حاضر شدم. در آینده هم برای تماشای بازی های لیگ برتر جوانان کشور برنامه ریزی کرده ایم و این روند تا انتخاب تیم نهایی ادامه خواهد داشت. واقعیت این است که ما از نظر پتانسیل دغدغه ای نداریم اما نمی توانم به این نکته اشاره نکنم که کار سخت است و برای موفقیت تنها وجود استعداد کافی نیست. ساختن یک تیم خوب آنهم در رده سنی جوانان و القای تجربه به آنها برای ارایه یک بازی خوب نیاز به تلاش و ممارست فراوان دارد و ما در این مسیر با همه توان حرکت خواهیم کرد.

سیروس پورموسوی در پاسخ به این سوال که تیم ملی جوانان کی به صورت جدی تمرینات آماده سازی خود را آغاز خواهد کرد، گفت: ما در مرحله استعدادیابی و گزینش تیم هستیم  و فکر می کنم این روند تا فروردین ماه ادامه داشته باشد. اما در این ماه از بین بازیکنانی که از آنها تست گرفتیم تیم نهایی را گزینش می کنیم و از اردیبهشت ماه تمرینات اصلی تیم ملی جوانان استارت خواهد خورد. تیمی که تشکیل خواهیم داد تلفیقی از بازیکنان سابق تیم ملی نوجوانان، بازیکنان گزینش شده توسط استعدادیاب های فدراسیون فوتبال و بازیکنانی هستند که از لیگ ها آنها را انتخاب کردیم. ما شهریور ماه بازی های مقدماتی جام ملت ها را پیش رو خواهیم داشت. از فدراسیون فوتبال تقاضا کردیم بازی های گروه ما در ایران برگزار شود.

سرمربی تیم ملی جوانان در پایان هدف تیم ملی را حضور خوب و شایسته در بازی های جام ملت های آسیا و کسب سهمیه جام جهانی برشمرد و گفت دراین مسیر باید سخت کار کنیم و قطعا فدراسیون فوتبال با حمایت های خود می تواند نقش شگرفی در موفقیت تیمی داشته باشد که آینده فوتبال ایران است. برگزاری بازی های دوستانه بین المللی تجربیاتی به ما خواهد داد که در مسیر موفقیت کمک حال ما خواهد بود و این نگاه هم اکنون خوشبختانه در فدراسیون فوتبال وجود دارد و قابل درک است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279eq6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی؛ سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب شد