تاریخ انتشار: 1395/07/05 19:07
کد خبر: 259209

وکیل طارمی پاسخ افشارزاده را داد؛ آمارتان غلط است!

عبدالصمد ابراهیمی، وکیل مهدی طارمی به اظهارات سرپرست سابق باشگاه استقلال در مورد این بازیکن واکنش نشان داد

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،بهرام افشارزاده در بیانیه خود علیه وزیر ورزش نکته ای در مورد مهدی طارمی بیان کرد و مدعی شد پرسپولیس بابت فسخ قرارداد این بازیکن با ریزه اسپور ترکیه، پول پرداخت کرده است.

وکیل مهدی طارمی در همین رابطه متنی منتشر کرد و پاسخ افشارزاده را داد:

 
جناب آقای افشارزاده

بزرگ و مونقره ای معزز ورزش ایران

با سلام و احترام آنقدر کسوت و شان و شخصیت شما برایم محترم و ارزشمند است که خدا را شاهد می گیرم برای انتخاب واژه جهت بیان مقصودم در فقر مطلق به سر می برم. نمی دانم چگونه بنویسم که میان دعوای گُر گرفته تان با وزارتخانه ورزش و وزیر آن ،نعل و میخ و سیخ و کباب را قربانی مسامحه یا مصلحت نکرده باشم که دعوای بزرگان سپر و گرز و مرکب در خور می خواهد و من پیاده نظام این جنگ هم نیستم.گاری چرخ شکسته کلامم در مقابل آتش امروزین توپ و تانک های برافروخته ،طعم ترقه می دهد اما آنانکه به شما آمار غلط داده اند تا در بیانیه تان از پرداخت پول رضایت نامه مهدی طارمی به باشگاه ترکیه ای دلیل بیاورید اگر آگاهانه چنین مشورتی داده باشند هدفی جز تخریب شما و بیان کلام غیر واقع از لسان شما نداشته اند.

داستان طارمی و نحوه برگشتش از ترکیه را قبلا مفصل نوشته ام و تنها باستناد بندهای قراردادش او توانست از تیم ترکیه ای جدا شود و در این میان ریالی پرداخت نشد که اگر شده بود چه نیازی به مکاتبه عجیب و غریب آن باشگاه با همه باشگاههای ایرانی بود که شرحش را رسانه ها منعکس کردند.

بزرگ هستید و بزرگ تر بمانید انشاالله 

 

عکس/وکیل طارمی پاسخ اتهامات افشارزاده را داد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3geeoz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پشت پرده داستان مهدی طارمی با ریزه اسپور سوتی بود یا افشاگری؟!