تاریخ انتشار: 1397/12/02 15:38
کد خبر: 109173

پیشنهاد وسوسه کننده برای مهند علی

پدیده جوان و آینده دار عراق با بسته پیشنهادی وسوسه کننده ای از سوی رقیب اماراتی استقلال برای کوچ از الشرطه مواجه شده است.
پیشنهاد وسوسه کننده برای مهند علی

تنها دو هفته تا آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا زمان باقی مانده است. سیزدهم اسفند 97 تیم های برتر کشورهای حاشیه خلیج فارس وارد معتبرترین تورنمنت باشگاهی قاره کهن می شوند تا در میان کل کل های رایج میان باشگاه های متمول، جنگ دیدنی برای رسیدن به مراحل نهایی آغاز شود.

 در این شرایط هنوز برخی باشگاه ها در تحرک برای تقویت تیم های خود هستند تا با تیمی پرستاره تر راهی مسابقات شوند. یکی از این باشگاه ها قهرمان امارات و رقیب استقلال نام دارد که ترسی از هزینه های کلان و نجومی ندارد.

 باشگاه العین بعد از این که هدایت بنفش ها را به گایاردو اسپانیایی سپرد تا یکی از مردان سرشناس فوتبال ماتادورها جانشین زوران مامیچ کروات شود به سراغ مهاجمی از عراق رفت و خواستار خرید این بازیکن از باشگاه الشرطه شد.

 مهند علی پدیده 18 ساله عراق بعد از این که در پنجره زمستانی و بعد از ناکامی با شیرهای بین النهرین در جام ملت های آسیا به پیشنهادات رسیده از باشگاه های اروپایی از جمله یوونتوس پاسخ منفی داد به شدت مورد توجه العینی ها قرار گرفت. در این بین وقتی با اولین بسته پیشنهادی العینی ها برای خرید مهند علی به ارزش دو میلیون یورو مخالفت شد رسانه های بغداد از افزایش این پیشنهاد تا دو برابر به ارزش چهار میلیون یورو همین طور بندی وسوسه کننده همچون اعطای نیمی از سود حاصل از فروش آتی این بازیکن به الشرطه خبر دادند.

بنا به اخبار منتشر شده قهرمان امارات سخت در تلاش است به هر نحوی شده ستاره جوان عراق را به جمع بازیکنانش اضافه کند حتی اگر این اتفاق در تابستان آتی رقم بخورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368yxy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیربرنامه ایرانی، سوژه اول رسانه‌های عراق