تاریخ انتشار: 1397/12/03 20:10
کد خبر: 109017

جلالی: با این هواداران چاره ای جز برد نداریم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: تماشاگران ما آنقدر خوب هستند که با وجود آنها چاره ای جز پیروزی نداریم.
جلالی: با این هواداران چاره ای جز برد نداریم

مجید جلالی در نشست خبری بعد از دیدار با فولاد خوزستان گفت:واقعا دوست دارم قبل از هر چیز از هوادارانمان که یک استادیوم کم نظیر ساختند تشکر کنم. آنها آنقدر خوب هستند که ما چاره ای جز بردن نداریم. من این برد را برای هوادارانمان می‌دانم و خوب است که از بازیکنانم تشکر و قدردانی کنم چون آنها فداکاری کردند.

وی افزود: ما کار بزرگی کردیم و می‌دانید که فولاد از زمان حضور قطبی عالی کار کرد و از 4 بازی ۱۰ امتیاز گرفته بود.ما یک فرصت جدی هم به آنها ندادیم و این برد را به مسئولان باشگاه و هواداران نساجی تقدیم می‌کنم.

مجید جلالی در خصوص پست دفاع در مسابقه امروز گفت: او بازیکن سرعتی است و می‌تواند پا به توپ شود، مدافعان کناری فولاد از عقب خوب به حمله اضافه می‌شدند و  من دافه را در پست دفاع راست گذاشتم و شما دیدید تا لحظه ای که در زمین بود خوب کار کرد و وظیفه‌اش را خوب انجام داد.

سرمربی نساجی در خصوص عملکرد رضایی گلر جوان تیمش گفت:رضایی در ۲ بازی سنگین ما خوب کار کرده و خوشحالم که صاحب گلری هستیم که همه به او اعتماد داریم. شاید تصور من به این بازیکن قبل از این ۴ بازی اینگونه نبود ولی حالا کاملا به او اطمینان داریم. او پسر خوبی هم هست و واقعا از نظر اخلاقی عالی است.

وی در خصوص سبک بازی تیمش مقابل فولاد گفت: ما باید خیلی سنجیده کار می‌کردیم. فولاد در حمله پر مهره ترین تیم لیگ است، شاید در پست های دیگر این شرایط را نداشته باشد و ضروری بود که عبدی را مقابل ۲ دفاع وسط نگه داریم که او عالی این کار را کرد. امروز روزی بود که کارهای ما خوب پیش رفت و من خدا را از این بابت شکر می‌کنم.

سرمربی تیم نساجی در خصوص عملکرد داور گفت: به نظرم با وجود اینکه بازی سنگین و پر درگیری بود داوری خوب کار کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qw8xp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نساجی 2 - فولاد 0؛ اولین شکست قطبی در قائمشهر