تاریخ انتشار: 1397/12/04 21:47
آبی ها می خواهند در لیگ و آسیا بجنگند؛
کد خبر: 108878

رای مثبت شفر به تعطیلی فیفا دی!

سرمربی آلمانی استقلال روز شنبه صراحتا گفت که طرفدار عدم برگزاری اردوی تیم ملی در اولین فرصت فیفا دی است.
 رای مثبت شفر به تعطیلی فیفا دی!

وینفرد شفر سرمربی استقلال در آخرین نشست خبری خود پیش از دیدار با ذوب آهن درباره برنامه ریزی لیگ، فشردگی تقویم و مزایای تعطیلی فیفا دی صحبت کرد و گفت که با توجه به فشردگی جدول رقابت ها طرفدار این تصمیم است.

در شرایطی که به نظر می رسد با توجه به عدم انتخاب سرمربی تیم و عدم حضور در تورنمنت چین، تیم ملی ایران هیچ برنامه ای برای فیفا دی پیش رو در هفته آخر اسفند و هفته اول فروردین ندارد، نظر سنجی درباره تعطیلی این دوره در نشست های خبری به رای گیری گذاشته شده و شفر از جمله افرادی است که طرفدار این رای گیری است.

استقلالی ها تا قبل از شروع این فرصت باید تقویم فشرده ای را سپری کند و آبی ها در اسفندماه باید در تاریخ های پنجم، نهم، چهاردهم، هفدهم، بیست و یکم و بیست و پنجم به مصاف حریفان خود بروند و این موضوع به این معناست که آبی پوشان تقریبا بین هر بازی خود تنها 3 روز فرصت دارند و 4 روز بعد از پایان تاریخ 6 فروردین ماه برای پایان دیدارهای ملی نیز استقلال در دربی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

اضافه شدن این فرصت 10 روزه به تقویم اسفند ماه استقلال می تواند آبی ها را از یک تقویم جهنمی نجات دهد و کمک کند تا استقلال حداقل در فاصله دیدار با الدحیل و العین در اسفندماه، یک هفته برای استراحت فرصت داشته باشد.

وینفرد شفر مانند برانکو باید در دو جبهه لیگ و لیگ قهرمانان آسیا بجنگد و آبی ها با توجه شرایط کنونی تیم های مدعی تصمیمی برای عقب نشینی از جنگ در لیگ ندارند و می خواهند در بدترین حالت لیگ را مانند سال های گذشته در جمع 3 تیم برتر و یا روی سکوی قهرمانی به پایان برسانند و حالا این اتفاق برای شفر که احتمالا در اردوی تیم ملی 5 سهمیه خواهد داشت، اتفاق بسیار ناگواری است.

از دیدگاه یک سرمربی باشگاهی البته تصمیم و نظر شفر کاملا منطقی است اما قطعا مصلحت فوتبال ملی ایران حکم می کند که تیم ملی حتی با امکانات، سرمربی و دیدار حداقلی تشکیل اردو دهد زیرا قطعا ضرر این تعطیلی ها برای فوتبال ایران غیر قابل بازگشت است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bng7v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مواضع وینفرد شفر را قبول ندارم!