تاریخ انتشار: 1397/12/04 22:11
کد خبر: 108872

سویا 2_4 بارسلونا؛ مسی و دیگر هیچ

آبی‌اناری‌ها در شبی که دو بار از حریف خود عقب افتادند، با درخشش خارق‌العاده مسی به بازی برگشتند و پیروز شدند.
سویا 2_4 بارسلونا؛ مسی و دیگر هیچ

از ساعت 18:45 امروز و در حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌وششم لالیگا، تیم‌های سویا و بارسلونا در استادیوم رامون سانچز پیزخوان به مصاف هم رفتند.

دو تیم با ترکیب‌های زیر بازی را آغاز کردند:

سویا

واشلیک، کیائر، سرخی گومز، مرکادو، ووبر، سارابیا، بانگا، روی، خسوس ناواس، پرومس و بن یدر

بارسلونا

تراشتگن، سمدو، پیکه، اومتیتی، آلبا، بوسکتس، راکیتیچ، ویدال، مسی، سوارز و کوتینیو

بازی با حملات سویا آغاز شد و این تیم میزبان بود که مالکیت توپ را در اختیار داشت. فشار ابتدایی سویا ادامه داشت تا این که در دقیقه 22 خسوس ناواس روی یک ضد حمله دیدنی گل اول را وارد دروازه بارسلونا کرد. آبی‌اناری‌ها پس از دریافت این گل جلو کشیدند و تنها 4 دقیقه بعد لیونل مسی با یک شوت فوق‌العاده بازی را به تساوی کشاند. بازی با سرعت بالایی دنبال می‌شد و سویا باز هم کاتالان‌ها را تحت فشار قرار داد. دقیقه 42 مرکادو توانست گل دوم سویا را به ثمر برساند تا نیمه نخست با شکست شاگردان والورده همراه باشد.

دقایق ابتدایی نیمه دوم آرام دنبال شد اما پس از آن بارسایی‌ها حملات خود را آغاز کردند و با فشار سنگین موفق شدند در دقیقه 67 باز هم توسط لیونل مسی به بازی برگردند. پس از این گل شاگردان والورده پا پس نکشیدند و لیونل مسی در دقیقه 85 گل سوم و پیروزی بخش را وارد دروازه سویا کرد. سویا پس از این گل تلاش زیادی برای جبران کرد اما موفق نشد و در دقیقه 93 لوییز سوارز گل چهارم را هم به ثمر رساند تا بلوگرانا کامبک شیرینی را تجربه کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/457yqo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از ترکیب اصلی سویا و بارسلونا