تاریخ انتشار: 1397/12/04 22:54
البسه من این هفته می‌رسد؛
کد خبر: 108868

روزبه سینکی: باحضور آقای پاشازاده قطعا در لیگ می‌مانیم

دروازه‌بان تیم فوتبال شهرداری ماهشهر از حضور مهدی پاشازاده در این تیم ابراز امیدواری کرد.
روزبه سینکی: باحضور آقای پاشازاده قطعا در لیگ می‌مانیم

روزبه سینکی دروازه‌بان شهرداری ماهشهر در خصوص بازی هفته قبل با اروند خرمشهر گفت: بازی پایاپایی بود. اروند آنقدر نیز برتری نداشت تا بتواند مقابل ما پیروز شود اما روی یک ضربه شروع مجدد گل خوردیم که به نظر من، منصفانه‌ترین نتیجه؛ تساوی بود.

سینکی درخصوص بازی با لباس گل گهر برای شهرداری ماهشهر گفت: متاسفانه البسه من آماده نشده بود و مجبور شدم با لباس تیم سابقم برای شهرداری ماهشهر بازی کنم. البته فکر نکنم آنچنان موضوع جدی باشد چون البسه من برای بازی این هفته آماده است و امیدوارم در این هفته بتوانم اولین کلین شیت خود با پیراهن این تیم را نیز ثبت کنم.

دروازه‌بان نیم فصل دوم شهرداری ماهشهر درخصوص حضور مهدی پاشازاده در این تیم گفت: آقای پاشازاده نیازی به تمجید من ندارد. ایشان اسطوره باشگاه استقلال است و به نظرم با حضور ایشان، ما قطعا در لیگ یک خواهیم ماند و فصل آینده نیز اگر حمایت شویم، تیم قدرتمندی را شکل خواهیم داد.

سینکی در خاتمه عنوان داشت: شک ندارم تیم ما در لیگ می‌ماند. خوب می‌دانیم که کارمان سخت است اما همدل و متحد شده‌ایم تا امتیاز شهرداری ماهشهر را بخاطر مردم این شهر در لیگ یک حفظ کنیم و با درایت کادرفنی، قطعا به این مهم دست خواهیم یافت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wjg6d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاهین بوشهر و یک چهار هفته رویایی که در پیش است!

چرا هر مربی‌ای به ماهشهر می‌آید باید اذیت شود؟!
انتقاد مدیرعامل شهرداری ماهشهر از هواداران؛