تاریخ انتشار: 1397/12/05 12:43
کد خبر: 108809

نشست مشترک کرانچار با دایی و شفر

سرمربی تیم امید به زودی در نشستی که توسط سعید فتاحی، رییس کمیته مسابقات برگزار می شود با شفر و علی دایی دور یک میز خواهد نشست.
نشست مشترک کرانچار با دایی و شفر

تمرینات تیم ملی امید از یازدهم اسفند در کمپ تیم های ملی آغاز می شود و کرانچار تاکید زیادی دارد که همه بازیکنانش از روز اول در اردو حاضر شوند و تا پایان بازی ها همراه تیم امید باشند. این در حالی است که برخی زمزمه ها وجود دارد که باشگاه ها ممکن است دیرتر بازیکنان خود را برای حضور در اردوی تیم امید آزاد کنند.

سعید فتاحی، رییس کمیته مسابقات قصد دارد برای کمک به تیم امید نشست مشترکی با حضور کرانچار و برخی از مربیان باشگاهی از جمله علی دایی و شفر ترتیب دهد تا در این نشست کرانچار به صراحت و رودررو خواست های خود از باشگاه ها را اعلام کند. دو باشگاه استقلال و سایپا بیش از 5 بازیکن در اردوی تیم امید دارند و اگر نخواهند به تیم امید بازیکن دهند اردوی این تیم به چالش کشیده خواهد شد. تیم پیکان تهران هم سه بازیکن در اردوی تیم امید دارد که حسین فرکی اعلام کرده در استفاده از این بازیکنان و از نگاه او تیم امید در اولویت است.

از جمع بازیکنان امید استقلال اینروزها امید نورافکن و الهیار صیادمنش عصای دست شفر هستند و در ترکیب سایپا هم علی دایی چند هفته ای است به محمد سلطانی مهر در جلوی خط دفاعی بازی می دهد. این نشست به احتمال قوی در روزهای پایانی هفته جاری در تهران برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gw8n5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام زمان نشست خبری سرمربیان در هفته پانزدهم