تاریخ انتشار: 1397/12/07 21:59
کد خبر: 108477

والورده: پیروزی های قبلی در برنابئو کمکی نمی کند

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر رئال مادرید حضور یافت.
 والورده: پیروزی های قبلی در برنابئو کمکی نمی کند

بارسلونا در شرایطی به مصاف رئال مادرید خواهد رفت که دیدار رفت در نوکمپ با تساوی 1-1 به پایان رسیده و والورده مدعی شد تیمش باید تلاش کند شرایط را برای رئال مادرید دشوار سازد.

دیدار برابر رئال مادرید: "برگزاری بای نیمه نهایی برابر رئال مادرید یک دیدار کلاسیک خواهد بود. جریان دیدار پیچیده است و ما می خواهیم راهی فینال شویم. دریافت گل در بازی رفت اتفاق خوشایندی نبود اما ممکن است هر نتیجه ای در بازی فردا شب رخ بدهد و من معتقدم با توجه به پتانسیل بالای رئال مادرید، بازی جذابی در انتطار هواداران فوتبال خواهد بود.

ما باید تلاش کنیم شرایط را برای رئال مادرید دشوار سازیم. هدف بارسلونا همیشه کسب پیروزی است و ما می دانیم تنها در صورت گلزنی در بازی فردا شب امکان صعود به فینال وجود دارد."

شرایط آرتور: "بهتر است، دیروز او در بخشی از تمرین حاضر بود اما نتوانست در تمام تمرین شرکت کند. بعید می دانم وی قادر به بازی کردن در بازی فردا شب باشد اما به هر حال آرتور بازیکن متفاوتی نسبت به دیگران بوده و توانایی های خاصی به تیم می دهد."

نتایج خوب سالهای اخیر در برنابئو: "تاریخ و عملکرد ما در گذشته در چنین شرایطی هیچ کمکی به نتیجه گرفتن در حال نمی کند، گرچه شاید نتایج سالهای اخیر اطلاعاتی در مورد اینکه ال کلاسیکوها در برنابئو چگونه پیش می رود به شما بدهد، اما همه فکر ما معطوف به این است چگونه می توانیم فردا برنده شویم و نتیجه گیری بستگی به بازیکنان حاضر میدان، سبک بازی ما و البته نمایش حریف دارد."

استفاده از VAR: "ما در این مورد نگرانی نداریم. می دانیم که جنجال ها در فوتبال بیش از دیگر ورزش هاست زیرا فوتبال هواداران بیشتری دارد اما تمام تلاش ما کسب پیروزی برابر رئال مادید و فراموش کردن دیگر مسائل است."

درخشش وینیسیوس در بازی رفت: "او بازیکنی با اعتماد به نفس، سریع و مفید برای رئال مادرید است اما اگر وینیسیوس هم در ترکیب نباشد ستاره هایی چون گرت بیل و آسنسیو بازی می کنند."

پنالتی جنجالی روی کاسمیرو: "در این رابطه هیچ حرفی نخواهم زد فقط امیدوارم بازیکن مصدوم لوانته سریع تر بهبود پیدا کند."

احتمال بازی کردن اومتیتی: "شرایط او خوب به نظر می رسد اما ما تا فردا برای تصمیم گیری صبر خواهیم کرد زیرا این تصمیم بازی دادن وی برابر سویا پر ریسک بود."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2awqwe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


والورده:رقیب ما در خانه ترسناک است