تاریخ انتشار: 1397/12/08 00:31
کد خبر: 108456

سرمربی سابق میلان جانشین کی روش نمی شود!

سرمربی سابق میلان و سویا پیشنهاد هدایت تیم ملی ایران را نپذیرفته است.
سرمربی سابق میلان جانشین کی روش نمی شود!

بعد از پایان کار کارلوس کی‌روش با تیم ملی ایران، گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب جانشین او آغاز شده و رسانه‌های داخلی و خارجی به معرفی گزینه‌های احتمالی حضور در ایران پرداختند.

دو روز قبل نشریه ایتالیایی توتو اسپورت مدعی شد که فدراسیون فوتبال ایران پیشنهادی سه سال و نیمه به ویچنزو مونتلا ارائه کرده و مذاکراتی با مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا و رم و سرمربی پیشین فیورنتینا، میلان و سویا داشته است.

مونتلا سال گذشته هدایت آ. ث. میلان را برعهده گرفت ولی به دلیل نتایج ضعیف از سمت خود اخراج شد و پس از آن روی نیمکت سویا اسپانیا نشست ولی پیش از پایان فصل و بخاطر حذف از لیگ قهرمانان اروپا بخاطر باخت برابر بایرن مونیخ و شکست سنگین مقابل بارسلونا در فینال کوپا دل ری، از این سمت هم برکنار شد.

اما  در حالی که شایعات حضورویچنزو مونتلا روی نیمکت تیم ملی ایران طی دو روز اخیر بیشتر شده، سایت Tuttomercatoweb خبر از رد این پیشنهاد از سوی هواپیمای تک نفره ایتالیایی کرد.

ساعاتی قبل Tuttomercatoweb نوشت: «سرمربی سابق سویا و میلان که در حال حاضر بیکار است و از دو شغل آخر خود اخراج شده، در روزهای اخیر اخباری مبنی بر پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی ایران را داشت، اما این سرمربی ایتالیایی، پیشنهاد سه ساله با حقوق یک میلیون و ۳۰۰ هزار یورویی در هر سال برای حضور در تیم ملی ایران را رد کرده و متقاعد نشده تا به پیشنهاد ایران جواب مثبت دهد.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ew6wy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دوران پسا کی روش؛تیم ملی در بلا تکلیفی محض!