تاریخ انتشار: 1397/12/09 12:20
پیش بازی مس سونگون ورزقان - گیتی پسند اصفهان؛
کد خبر: 108300

فینال جذاب به سبک لیگ برتر فوتسال نارنجی یا قرمز؟

در دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال دو تیم مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان برای قهرمانی با هم رقابتی جذاب خواهند داشت.
فینال جذاب به سبک لیگ برتر فوتسال نارنجی یا قرمز؟

دو تیم مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان در فینال لیگ برتر فوتسال در بازی رفت روز پنجشنبه ۹ اسفند ۹۷ از ساعت ۱۶:۰۰ در سالن ورزشی شهید پور شریفی تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

مس سونگون قهرمان فصل ۱۳۹۶ برای دفاع از عنوان قهرمانی خود باید تیم خوب گیتی پسند را از پیش رو بردارد. شاگردان اسماعیل تقی پور در مس سونگون ورزقان در مرحله گروهی بعد از گیتی پسند در رتبه دوم جدول با ۲۶ بازی و گرفتن ۵۵ امتیاز قرار گرفتتند.لاله های نارنجی در مرحله یک چهارم شهروند ساری را حذف کردند تا در مرحله نیمه نهایی با سوهان محمد سیما قم بازی کنند . مسی های ورزقان در مجموع دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۷بر۶ این تیم را شکست دادند تا یک پای فینال شوند.  

اما در آنسوی میدان تیم گیتی پسند اصفهان با هدایت رضا لک در مرحله گروهی با ۲۶ بازی و گرفتن ۶۷ امتیاز به عنوان تیم اول به یک چهارم پا گذاشت. آنها در این مرحله مقاومت البرز را از پیش رو برداشتند و در مرحله نیمه نهایی هم با برتری ۷بر۳ در مجموع دو دیدار رفت و برگشت تیم ملی حفاری اهواز را شکست دادند تا در فینال با مس سونگون برای قهرمانی رقابت کنند.

این دو تیم در مرحله گروهی دو دیدار با هم برگزار کردند که در دیدار رفت مرحله گروهی مس سونگون و گیتی پسند به میزبانی نارنجی ها در هفته نهم با برتری ۴بر۳ مس سونگون به پایان رسید در این بازی مرتضی عزتی،فرهاد فخیم،علیرضا عسگری و ابوالقاسم عروجی گلزنی کردند و برای گیتی پسند مهدی جاوید،سید احمد عباسی و محمد شجری گل زدند.

دیدار برگشت گروهی مس سونگون و گیتی پسند در هفته بیست و دوم به میزبانی  قرمزهای اصفهانی با نتیجه ۵بر۴ به نفع گیتی پسند تمام شده بود در این دیدار سید احمد عباسی دو بار،مهدی جاوید،عالیقدر و گل به خودی مرتضی عزتی برای گیتی پسند گل زدند و برای مس سونگون بابک نصیری،علیرضا عسگری و ابوالقاسم عروجی ۲ بار گل زدند.

حالا دو تیم در فینال به هم خوردند تا ببینیم در دیدار نهایی دو تیم چه خواهند کرد و کدام یک اولین گام را محکم بر می دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/457mqx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



لیگ برتر فوتسال/ پیروزی پارسیان و فرش آرا و تساوی در دو دیدار + نتایج کامل هفته یازدهم