تاریخ انتشار: 1397/12/09 12:24
کد خبر: 108299

میزبانی ایران در قطر؛عجیب اما واقعی!

کنفدراسیون فوتبال آسیا با تغییر میزبان گروه c رقابت های فوتبال بانوان مقدماتی المپیک 2020 توکیو این شانس را به ایران داد که در جدول بازی های باقی بماند و برای کسب سهمیه تلاش کند.
میزبانی ایران در قطر؛عجیب اما واقعی!

بعد از اینکه فلسطین به عنوان میزبان بازی های گروه ایران اعلام شد فدراسیون فوتبال در نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد به خاطر احترام به قوانین داخلی نمی تواند تیم ملی فوتبال بانوان را راهی شهر رام الله کند و به طور رسمی خواستار تغییر میزبانی بازی ها شد و اعلام کرد می تواند میزبانی بازی ها را در دوحه بر عهده بگیرد.

 

شاید برای بعضی ها جای سوال باشد که چرا ایران در تهران میزبانی بازی ها را برعهده نگرفت؟ واقعیت این است که امکان میزبانی از بازی های بین المللی بانوان در تهران برای فدراسیون فوتبال وجود ندارد چرا که تیم های حریف بدون حجاب به میدان می آیند. اکنون و در شهر دوحه ایران میزبان بازی ها است.

 

تیم ملی فوتبال بانوان با مربیگری مریم آزمون در روزهای آتی دو بازی دوستانه با بلاروس را در استادیوم آرارات تهران پشت سر خواهد گذاشت تا برای حضور در بازی های مقدماتی المپیک 2020 توکیو آماده شود. ایرانی ها در دور نخست این بازی ها موفق ظاهر شدند.

 

و اما گروه بندی رقابت ها در مرحله دوم المپیک 2020 توکیو

گروه A: میانمار (میزبان)، هند، اندونزی، نپال

گروه B: ویتنام، اردن، هنگ‌کنگ و ازبکستان (میزبان)

گروه C: چین تایپه، ایران، فیلیپین و فلسطین (میزبان قطر)

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48apem

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قطر میزبان بانوان می‌شود؟