تاریخ انتشار: 1397/12/09 13:14
کد خبر: 108292

عدم میزبانی آزادی از بازی های امید غیر قابل قبول است!

استادیوم آزادی میزبانی از امیدها را قبول نکرده و حالا تیم کرانچار باید در استادیوم پاس دراکباتان پذیرای تیم های ترکمنستان، یمن و عراق باشد.
عدم میزبانی آزادی از بازی های امید غیر قابل قبول است!

اگر چه میزبانی امیدها دراستادیوم آزادی موجب می شود سکوهای خالی این استادیوم آنهم در تعطیلات نوروزی توی ذوق بزند اما حتما از نظر فنی برای تیم کرانچار هزار و یک فایده خواهد داشت. به این خاطر که بیشتر شاگردان کرانچار تکنیکی هستند و روی زمین خوب بازی می کنند. بازیکنانی چون یونس دلفی، الهیار صیاد منش، مهدی قایدی، رضا شکاری و...

 

البته که دلایل استادیوم آزادی برای عدم میزبانی از بازی ها امیدها قانع کننده نیست و این طور می شود گفت در پاسخ به فدراسیون فوتبال منافع ملی لحاظ نشده است. میزبانی از 6 بازی در حالی که تیم ملی در سال 98 بازی رسمی دراستادیوم آزادی ندارد و تیم امید هم در مرحله نهایی باید در تایلند به مصاف حریفان برود فشار زیادی را روی استادیوم آزادی وارد نخواهد کرد. آزادی خطاب به تیم امید اعلام کرده تنها می تواند یک بازی امیدها را میزبانی کند!

 

استادیوم آزادی در حالی مخالف میزبانی بازی های امیدها است که در دوره های گذشته میزبان بازی های مقدماتی ایران بوده. در دوره گذشته و در تعطیلات نوروز تیم امید با مربیگری محمد خاکپور در استادیوم آزادی به میدان آمد. یکی از دلایلی هم که موجب مخالفت استادیوم آزادی با میزبانی از بازیهای امیدها شده این بوده که فدراسیون فوتبال در گام نخست استادیوم پاس را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کرده بود. البته که بهتر بود فدراسیون فوتبال استادیوم امام رضای مشهد را برای میزبانی به کنفدراسیون فوتبال معرفی می کرد چرا که در تعطیلات نوروزی با توجه به واقع شدن استادیوم در وسط شهر به بهانه بازی های امید تماشاگران زیادی حامی تیم امید می شدند. بر فرض اشتباه فدراسیون فوتبال در اعلام استادیوم میزبان، آزادی نباید دعوت امیدها را رد می کرد.

 

عراق، یمن و ترکمنستان سه حریف خوب برای تیم امید خواهند بود. سه تیمی که تیم های بزرگسالان آنها در چام ملت های آسیا حاضر بودند. با توجه به صعود یک تیم به طور قطعی و تیم دوم به صورت مشروط باید گفت بازی های آسانی در انتظار شاگردان کرانچار نیست. به خصوص که تیم عراق چند بازیکن دورگه به ترکیب اضافه کرده، یکی از این ها گلر است که در فوتبال لهستان مشغول بازی است. او از پدر عراقی و مادر لهستانی متولد شده است.

 

نه آزادی به تیم امید غیر قابل قبول است و به طور حتم استادیوم پاس نمی تواند میزبان شایسته ای برای این بازی ها باشد. چرا که چمن این استادیوم در شرایط خوبی قرار ندارد و از سویی زمین بازی ها هم مسطح نیست و توپ در آن پله می شود. دقیقا به همین دلیل بود که تیم سایپا تهران بازی های خانگی خود را به استادیوم شهدای شهر قدس منتقل کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wjv6d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شفر دو بازیکن اصلی اش را به تیم امید می دهد؟