تاریخ انتشار: 1397/12/09 23:04
کد خبر: 108225

سید جلال: پرسپولیس کیسه پر پول ندارد

کاپیتان پرسپولیس می گوید که مسئولان دست نمایندگان ایران در آسیا را بسته اند.
 سید جلال: پرسپولیس کیسه پر پول ندارد

سید جلال حسینی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس بعد از دیدار با نفت آبادان گفن: بازیکنان ما تلاش کردند و برنده شدیم و از هواداران تشکر می کنم و امیدوارم در ادامه کار بهتر شویم.

وی در ادامه صحبت های خود اضافه کرد: همه چیز به ضرر ما است و باید این موضوع پیگیری شود. چون پرسپولیس مردمی است همه آن را اذیت می کنند اما ما مثل بقیه تیم ها نیستیم و چون ما مردم را داریم، نمی توانند ما را اذیت کنند. در آن صحنه نیز داور پشت خط موضوعی را گفت. در بازی با فولاد نیز این اتفاق رخ داد و ما نفهمیدیم چه کسی علیه ما پنالتی گرفت.

کاپیتان پرسپولیس در بخش بعدی صحبت های خود افزود: شما امروز را می بینید و من نیم فصل اول گفتم که آنها چند ماه آینده را در نظر گرفته بودند. این حرفها که اکنون می شنویم، مسخره است. آنها می خواستند تیم مردمی را اذیت کنند.

سید جلال حسینی در واکنش به این موضوع که چه دیالوگی میان شما و داوران رد و بدل شد، تصریح کرد: گفته اند که پرسپولیس حق اعتراض ندارد اما بقیه تیم ها آزاد هستند. به من می گفتند برو کنار و من کنار رفتم و متوجه نشدم چه چیزی گفتند.

وی در ادامه درباره مشکلات مالی پرسپولیس، اضافه کرد: اینکه پولی واریز شود و ما عددی بگوییم، این درست نیست. تیم برای مردم است و ما وظیفه داریم که خوب تمرین کنیم. آقای عرب زحمت می کشد اما خیلی چیزها دست ایشان نیست. پرسپولیس مانند دیگر تیم ها کیسه پر از پول ندارد و ما شرایط سخت داریم.

حسینی در واکنش به این ادعا که استقلال پول دریافت کرده، عنوان کرد: ما به دیگر تیم ها کار نداریم. وزارت ورزش کار خود را انجام می دهد و امیدوارم همه چیز حل شود.

کاپیتان پرسپولیس در پایان صحبت های خود در بازی شروع لیگ قهرمانان آسیا، بیان کرد: بازی های آسیایی سخت است و ما مصدومان زیادی داریم. همشه گفتم متاسفانه دست و پای تیم های ایرانی را در آسیا می بینند. هیچ تیمی مانند ما فشرده بازی نمی کند. آقای آذری الان می گوید و حق هم دارد. ما از نیم فصل اول این مشکلات را داریم. مردم فراموش کردند که ما نیم فصل اول چه شرایطی داشتیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368gy9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دکتر حقیقت : وضعیت سید جلال حسینی را ام آر آی مشخص میکند + فیلم