تاریخ انتشار: 1397/12/11 00:18
کد خبر: 108106

تاتنهام - آرسنال؛ در ومبلی هیچ پرچم سفیدی به معنای صلح نیست!

آرسنال در هفتۀ بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، درنبردی حساس و نفس‌گیر در ومبلی میهمان تاتنهام و مائوریسیو پوچتینو خواهد بود.
تاتنهام - آرسنال؛ در ومبلی هیچ پرچم سفیدی به معنای صلح نیست!

اسپرزها پس از شکستی تلخ در دربی لندن برابر چلسی، بلافاصله مهیای نبردی حساس دیگر با همشهری و هم منطقه‌ای خود، یعنی آرسنال خواهند شد تا در شمال لندن آتش جنگ بار دیگر بر افروخته شود و دشمنان دیرینه مقابل یکدیگر صف آرایی کنند، جایی که پرچم سفید به مفهوم صلح نیست! بلکه به مفهوم پیشروی و حضور دشمن است و رنگ قرمز به معنای آخرین مرحله از جنون!

آرسنال در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، موفق شد در امارات، با نتیجۀ سنگین 4_2 تاتنهام را شکست بدهد تا انگیزه اسپرزها برای انتقام گیری از توپچی‌ها در ومبلی و در دور برگشت دوچندان شود و شبی سخت در انتظار اونای امری و ستاره‌عای محبوبش باشد! چرا که تاتنهام در حضور هواداران خودی و در شرایط میزبانی به ندرت تسلیم شده است.

 پوچتینو اگر در دومین تقابل پی‌درپی برابر لندنی‌ها متحمل شکست شود، کارش برای حفظ شانس و کسب سهمیۀ لیگ قهرمانان اروپا فصل آتی بسیار سخت خواهد شد، چرا که اکنون و تا پیش از این دیدار، آنها با 60 امتیاز در رتبۀ سوم ایستاده‌اند و پشت سر خود آرسنال 56 امتیازی را می‌بینند که شدیداً مستعد کسب پیروزی در این تقابل حساس هستند ذو خواهند توانست با این 3 امتیاز، تهدیدی بزرگ برای جایگاه اسپرزها باشند.

تاتنهام توانسته است آرام آرام در آمار و ارقام تقابل‌های رو در رو خود را به آرسنال نزدیک کند و با کسب 7 پیروزی از مجموع 21  دیدار یک‌دهۀ گذشته، برای آرسنال که 9 پیروزی را از آن خود کرده خط و نشان بکشد، هرچند که به عقیدۀ بسیاری از کارشناسان انگلیسی در این دیدار دو تیم محتاط ظاهر خواهند شد و ششمین تساوی آنها رقم خواهد خورد.

 اسپرزها همچنان بدون دله علی، اریک دایر، فرتونگن و جانسن به میدان خواهند رفت و آرسنال نیز دنی ولبک، هکتور بیرین، لورن کوشیلنی، لیخشتاینر را در به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bno69

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقام تاتنهام از آرسنال و صعود به نیمه نهایی/ اضافه شدن چلسی به مسافران نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس