تاریخ انتشار: 1397/12/11 23:09
کد خبر: 108010

واکنش تند مدیرعامل استقلال به محرومیت گادوین منشا

مدیرعامل استقلال نسبت به محروم شدن مهاجم خارجی آبی‌پوشان واکنش نشان داد.
واکنش تند مدیرعامل استقلال به محرومیت گادوین منشا

امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال تهران بعد از اعلام محرومیت گادوین منشا تا اطلاع ثانوی، نسبت به این حواشی واکنش نشان داد و اعتراض به این محرومیت را حق باشگاه استقلال دانست.

امیرحسین فتحی دربازه حواشی ایجاد شده برای گادوین منشا گفت:

فکر می‌کنم دست‌هایی در کار هستند تا استقلال را تضعیف کنند. آقایان ابتدا اعلام کردند منشا از بازی با الدحیل هم محروم است و قصد داشتند با این کار استقلال را تضعیف کنند و به هوادارن ضربه بزنند. آیا آقایان از بردهای اخیر استقلال ناراحت شده‌اند و احساس خطر کرده‌اند که می‌خواهند با این کارشان تلافی کنند؟

رئیس فدراسیون فوتبال آقای تاج همیشه به استقلال در بازی‌های آسیایی نگاه ملی داشته و همیشه از این بابت به ما کمک کرده است. اما توقع و انتظار ما این است که به کمیته‌های زیر مجموعه‌اش دستور دهد نگاه ملی را در دستور خود قرار دهند. آیا کمیته اخلاق نمی‌توانست بعد از بازی با الدحیل نمی‌توانست منشا را احضار کند؟ به خاطر این حاشیه بازیکنان تیم ما از لحاظ روانی هم تحت تاثیر قرار گرفته‌اند.

به منشا تعرض شده است و موهایش را کشیده‌اند. آیا آقایان توقع داشتند که منشا از آنها تشکر کند و بگوید از جلو هم موهای مرا بکشید؟ منشا سابقه بازی در پرسپولیس و  پیکان را هم دارد که هیچ گاه رفتار نامتعارفی از او سر نزده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jw9rl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منشا در بازی با الدحیل محروم نیست
دبیر کمیته اخلاق تاکید کرد:

منشا: هواداران خیلی دوست دارند من گل بزنم
موقعیت‌های زیادی داشتیم که با بدشانسی از دست دادیم