تاریخ انتشار: 1397/12/12 13:10
کد خبر: 107958

تغییر در قوانین نقل و انتقالاتی فوتبال ایران

سازمان لیگ فوتبال ایران در صدد است تا برای فصل جدید قوانین نقل و انتقالاتی را برای جذب بازیکن خارجی تغییر دهد.
تغییر در قوانین نقل و انتقالاتی فوتبال ایران

پس از پیوستن آیاندا پاتوسی، هافبک آفریقایی استقلال تهران که سبب ایجاد حواشی زیادی شد و مشخص گردید قانون جذب بازیکن خارجی مشکلاتی دارد،  سازمان لیگ فوتبال ایران در صدد است تا برای فصل جدید قوانین نقل و انتقالاتی را برای جذب بازیکن خارجی تغییر دهد.

مسئولان سازمان لیگ در صدد هستند تا برای جذب بازیکن خارجی مواردی از جمله لیگ‌های برتر کره جنوبی (K LEAGUE) و ژاپن (J LEAGUE) را اضافه کنند تا باشگاه‌ها برای جذب بازیکنان از این ۲ کشور مشکل خاصی نداشته باشند. البته در روز‌های گذشته حواشی زیادی بوجود آمد که با قانون کنونی، ژاوی، زلاتان ابراهیموویچ، لوکاس پودولسکی و ... نمی‌توانند در لیگ ایران بازی کنند که سازمان لیگ در صدد است تا این قانون را تا حدودی تغییر دهند.

فریبرز محمودزاده، رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران در این باره می‌گوید: قانون جذب بازیکن خارجی مشکلاتی دارد که در صدد هستیم تا آن را برطرف کنیم. با این قانون خیلی زیاد از حضور بازیکنان خارجی ضعیف جلوگیری شده است، اما به هرحال هر قانون ضعف‌هایی دارد که تلاش می‌کنیم تا آن برطرف شود.  

او افزود: در سال‌های گذشته بازیکنان بی کیفیت زیادی به لیگ ایران آمدند و باشگاه‌ها را اذیت کردند، اما با این قانون جلوی حضور بازیکنان را گرفتیم و در صدد هستیم تا برای سال آینده آن را تا مقداری تغییر دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jw9lp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قانون سربازها در دست اصلاح / شروع از نقل و انتقالات زمستانی این فصل