تاریخ انتشار: 1397/12/13 12:35
کد خبر: 107850

شفر به کرانچار قول مساعدت داد

تیم امید دیروز با 21 بازیکن تمرین کرد. 4 بازیکن از سایپا، 3 بازیکن از استقلال در تمرین حاضر نبودند و دو بازیکن هم به دلیل مصدومیت قادر به تمرین نبودند.
 شفر به کرانچار قول مساعدت داد

کرانچار که از مدت ها قبل گفته بود حضور بازیکنان در اردوی اسفند ماه اهمیت فوق العاده ای برای او دارد سعی کرد در برابر تصمیم علی دایی موضع سختی را اتخاذ نکند و به گونه ای صحبت کرد که سرمربی تیم سایپا در ادامه متقاعد شود بازیکنان را در اختیار اردوی تیم امید قرار دهد. با وجود اینکه حمید استیلی گفته بود بر اساس تصمیم کادر فنی هر بازیکنی در تمرین حاضر نشود از اردو خط خواهد خورد کرانچار دیروز گفت که علی دایی همیشه به تیم ملی و تیم امید اهمیت داده و منافع ملی برای او در اولویت بوده و به یقین این بار هم شرایط تیم امید را درک خواهد کرد.

اما بد نیست بدانید شفر به کرانچار قول مساعد داده و قرار است در بازگشت به تهران بازیکنان امید خود را برای حضور در اردوی تیم امید آزاد کند. البته مهدی قائدی در تمرین تیم امید حضور دارد و الهیار صیادمنش هم مصدوم است اما در ادامه قرار است امید نورافکن و رضا آذری هم به تمرینات تیم امید ملحق شوند.

تیم امید در روزهای دوم، چهارم و ششم فروردین به ترتیب پذیرای تیم های ترکمنستان، یمن و عراق خواهد بود و اردوی تدارکاتی این تیم که از روز شنبه آغاز شده است تا پایان بازی ها ادامه خواهد داشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279jzn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نشست مشترک کرانچار با دایی و شفر