تاریخ انتشار: 1397/12/13 13:27
کد خبر: 107844

فدراسیون عربستان آب پاکی را روی دست الهلال و الاهلی ریخت!

فشردگی بازی ها در سه جام داخلی و بین المللی باعث شد تا باشگاه های الهلال و الاهلی خواستار تعویق در برنامه بازی های خود شوند.
 فدراسیون عربستان آب پاکی را روی دست الهلال و الاهلی ریخت!

الهلال و الاهلی به عنوان دو نماینده عربستان در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ باشگاه های عرب موسوم به جام بن زاید، در روزها و هفته های گذشته با فشردگی عجیبی در برنامه بازی های خود روبرو شدند تا جایی که برای خروج از این وضعیت در نشستی اضطراری با فدراسیون فوتبال این کشور خواستار مساعدت و تغییر برنامه شدند.

 

به نوشته روزنامه الریاضیه روز گذشته نشستی با حضور نماینده های این دو باشگاه با سران فدراسیون فوتبال عربستان و کمیته برگزاری لیگ این کشور برگزار شد که بعد از نزدیک به دو ساعت چک و چانه زدن طرفین به هیچ توافقی در این زمینه نرسیدند. بنا به نوشته این روزنامه فدراسیون عربستان آب پاکی را روی دست الهلال و الاهلی ریخت و مدعی شد تقویم از پیش طراحی شده برای لیگ به هیچ عنوان دستخوش تغییر نخواهد شد.

 

الریاضیه مدعی شد الهلال و الاهلی که باید علاوه بر لیگ عربستان و لیگ قهرمانان آسیا، طی روزهای 10 تا 20 آوریل جدال نیمه نهایی جام بن زاید را در العین مقابل یکدیگر برگزار کنند در حال رایزنی با هم هستند تا راهکاری مناسب برای فرار از فشردگی بازی ها به دست بیاورند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wjql5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حریفان استقلال و پرسپولیس هم جریمه شدند هم توبیخ!