تاریخ انتشار: 1397/12/14 00:36
او یک آسیایی است؛
کد خبر: 107777

عملکرد موفق منصوریان در آسیا متفاوت‌تر از لیگ برتر!

علیرضا منصوریان در لیگ قهرمانان آسیا بهتر از لیگ برتر ایران کار کرده است.
عملکرد موفق منصوریان در آسیا متفاوت‌تر از لیگ برتر!

منصوریان همواره نشان داده که در آسیا حرف برای گفتن دارد. از نتایج کهکشانی با نفت تهران اگر بگذریم، او در استقلال نیز باوجود کمبود بازیکن، موفقیت‌های خوبی را کسب کرد و یک تیم قابل احترام ساخت.

از افتخارات او در ایران؛ نائب قهرمانی با استقلال و همچنین نائب قهرمانی با نفت تهران در جام حذفی می‌باشد اما کلاس کاری او در آسیا، بی‌شک متفاوت‌تر از مقام‌های لیگ ایران است. او در بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان درحالی‌که از الغرافه 2-0 عقب بود، نیمه مربیان را برد و در نیمه دوم سه گل به تیم قطری زد تا در نهایت بانتیجه 3-2 بازی را به پایان برساند.

ذوب آهن با منصوریان در هفته اول لیگ قهرمانان مستحق برتری مقابل الزورا عراق بود. آنها در مالکیت آمار 69%، در زدن شوت آمار 22 شوت (10 ضربه در چهارچوب) و 83% دقت پاس را از خود به نمایش گذاشتند که تحسین برانگیز است.

تیم منصوریان در آسیا روز به روز بهتر می‌شود. علی منصور اگر کمی در لیگ برتر نیز متمرکز شود، قطعا یک مربی با کلاس‌های جهانی خواهد شد. او یک مربی ایرانی نیست، بلکه او یک آسیایی است. تفاوت او در آسیا مشهود بوده و هواداران ذوب آهن انتظار دارند که با منصوریان، به یک ثبات نسبی دست پیدا کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2awnxk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان:از خداوند بابت اعطا این نعمت شاکر هستم!