تاریخ انتشار: 1397/12/14 12:17
کد خبر: 107720

پاسخ تیم های ویتنام و اردن به تیم امید؛به تهران نمی آئیم!

تیم های ویتنام و اردن که برای بازی دوستانه با تیم امید ایران به تهران دعوت شده بودند به درخواست فدراسیون فوتبال ایران پاسخ منفی دادند.
پاسخ تیم های ویتنام و اردن به تیم امید؛به تهران نمی آئیم!

بهزاد آزاد مدیر اجرایی تیم امید در این باره می گوید: در هفته های اخیر برای تدارک بازی دوستانه با تیم های متعددی صحبت کردیم. از جمله ویتنام و اردن، منتهی این دو تیم همانند تیم امید مشکل در اختیار بازیکنان از باشگاه ها را دارند و به همین خاطر سفر آنها به تهران برای انجام بازی دوستانه با تیم امید منتفی است. با بیشتر کشورهای غرب آسیا و آسیای مرکزی البته به جز ترکمنستان مذاکره کردیم و حتی با کشور اسلوونی، اما همان طور که اشاره کردیم این تیم ها در موعدی که ما تعیین کردیم نمی توانند به تهران سفر کنند. البته بیشتر تیم ها به ما گفته اند می توانند از 27 اسفند به بعد که روزهای فیفا است به تهران سفر کنند اما این تایم بدرد کادر فنی نمی خورد چون بازی های ما از دوم فروردین آغاز می شود و خدای ناکرده اگر بازیکنی مصدوم شود امکان جابجایی او در لیست وجود ندارد. به واقع کادر فنی با برگزاری دوستانه دراین تایم مخالف است و در تایم تعیین شده تیم ها همان  مشکل ما را دارند. نمی توانند بازیکنان خود را از باشگاه ها در اختیار بگیرند.

بهزاد آزاد درمورد حضور بازیکنان استقلال و سایپا در تمرینات تیم امید می گوید: علی دایی به ما قول همکاری داده است. هم چنین شفر پیش از رفتن به قطر گفت با تیم امید نهایت همکاری را انجام می دهد و قرار است چهارشنبه نشستی با او داشته باشیم. همه چیز با تعامل قابل حل است. باشگاه ها تا به امروز نهایت همکاری را با ما داشته اند و این جای تشکر دارد و در ادامه هم این چنین خواهد بود و ما هم همیشه سعی کرده ایم شرایط باشگاه ها را درک کنیم. به طوریکه در هفته های گذشته به دلیل بازی های بین المللی سایپا از این تیم بازیکن به اردو دعوت نکردیم. باید به این نکته هم توجه داشت طبق قانون تیم هایی که سه بعلاوه یک بازیکن در تیم ملی دارند می توانند درخواست لغو بازی های خوب در لیگ برتر را داشته باشند. استقلال و سایپا بیش از سه بازیکن در تیم امید دارند اما بازی های آنها در حال برگزاری است. به همین خاطر ما شرایط این دوباشگاه را درک می کنیم و بی شک علی دایی و شفر هم تیم امید را دوست دارند و قلبا به دنبال موفقیت تیم هستند و بازیکنان این دو تیم در تیم امید می توانند مایه مباهات و افتخار باشگاه باشند. تیم امید برای همه فوتبال و همه باشگاه ها  همه مربیان است.

مدیر اجرایی تیم امید در پایان در خصوص عدم برگزاری بازی های دوستانه تیم امید در اسفند ماه گفت: بعید می دانم دراین زمینه جای نگرانی باشد. چون ما پیش از این بازی های دوستانه متعدد و خوبی را پشت سر گذاشتیم و این تجربیات به ما کمک می کند در بازی های پیش رو موفق عمل کنیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wjq6x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خدابنده لو: آقای فرکی گفت اولویت تیم امید است