تاریخ انتشار: 1397/12/16 00:22
پیش بازی گیتی پسند اصفهان - مس سونگون ورزقان؛
کد خبر: 107522

جشن قهرمانی در انتظار یکی از دو تیم/ تپش قلب هواداران دو تیم

تیم های گیتی پسند و مس سونگون در دیدار برگشت فینال لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

جشن قهرمانی در انتظار یکی از دو تیم/ تپش قلب هواداران دو تیم

در بازی برگشت فینال لیگ برتر فوتسال دو تیم گیتی پسند و مس سونگون روز پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ از ساعت ۱۷ در سالن پیروزی اصفهان برای قهرمانی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

گیتی پسند اصفهان در حضور  هوادارانش برای کسب قهرمانی در این جام روبروی مدافع عنوان قهرمانی قرار می گیرد اصفهانی ها برای کسب قهرمانی دیگر در لیگ برتر قطعا فردا با شور خاصی تیم خود را تشویق خواهند کرد که کاپ زیبای این فصل را بالای سر ببرن،اما تیم مقابل هم بارها در این جو وحشتناک بازی کرده اند و انگیزه بالایی دارند که در خانه حریف قرمز پوشان اصفهانی گیتی پسند را در حضور هواداران میزبان این تیم را شکست دهند تا لاله های نارنجی مثل فصل قبل قهرمانیشان را تکرار کنند و کاپ را به تبریز ببرند‌.

در بازی رفت دو تیم گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان که در سالن ورزشی شهید پور شریفی تبریز برگزار شد شاگردان اسماعیل تقی پور در مس سونگون نتوانستند از شرایط میزبانی استفاده کنند و دروازه شاگردان رضا لک در گیتی پسند را باز کنند و بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

حالا در بازی برگشت کدام یک در پایان شاد خواهد بود و به جشن و پایکوبی خواهد پرداخت،و در مقابل کدام یک ناراحت خواهد بود فردا مشخص خواهد شد و لیگ برتر فصل ۱۳۹۷ با قهرمانی یکی از دو تیم به پایان خواهد رسید.

گفتنی است گیتی پسند اصفهان،شهید منصوری قرچک،تام ایران خودرو تهران،فولاد ماهان اصفهان،شن سا ساوه و تاسیسات دریایی تهران با (۲قهرمانی) رکورداران لیگ برتر فوتسال هستند.

مس سونگون هم یک بار طعم قهرمانی لیگ برتر فوتسال را چشیده است،اگر گیتی پسند قهرمان شود به تنهایی رکوردار لیگ خواهد شد ولی اگر مس سونگون فاتح لیگ ۹۷ شود به جمع تیم هایی که دو بار قهرمان شده اند اضافه خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ygyrj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فینال جذاب به سبک لیگ برتر فوتسال نارنجی یا قرمز؟
پیش بازی مس سونگون ورزقان - گیتی پسند اصفهان؛