تاریخ انتشار: 1397/12/19 01:20
کد خبر: 107206

فرزانه:جابجایی مربیان در لیگ یک جالب نیست،امیدوارم سازماندهی بهتری صورت گیرد

حمیدرضا فرزانه مدافع سال های دور سپاهان معتقد است که پرسپولیس برای اینکه شرایط خوب گذشته را تکرار کند، نیاز به زمان دارد.
فرزانه:جابجایی مربیان در لیگ یک جالب نیست،امیدوارم سازماندهی بهتری صورت گیرد

حمیدرضا فرزانه مربی نیم فصل اول تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر در مورد شرایط این روزهای لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار اینگونه صحبت های خود را آغاز می کند: خیلی خوشحالم که سه تیم سپاهان، تراکتورسازی و پدیده در این فصل عملکرد خوبی داشته اند. در واقع سپاهان این شهامت را به سایر تیم های خارج از پایتخت داده که به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شوند.

وی حرف هایش را ادامه داد: پرسپولیس و استقلال هم همیشه خوب بوده‌اند؛ پرسپولیس که همیشه با برانکو خوب بوده ولی نفرات جدید گرفته و نیاز به زمان دارد تا همان تیم خوب سال گذشته شود. شفر هم با بازیکنان خارجی‌ای که گرفته مثلث بسیار خطرناکی دارد و حالا می‌توان گفت که استقلال می‌تواند قهرمان شود.

فرزانه بازیکن سابق سپاهان و صبای قم که طی نیم فصل اول در کارون اروند دستیار اکبر میثاقیان بود، در مورد رقابتی که در لیگ یک برای صعود به لیگ برتر وجود دارد هم عنوان کرد:  به نظرم لیگ یک بسیار سخت است و سازمان لیگ باید فکری به حال این موضوع کند. تازه امسال یک تیم به پایین سقوط می کند و بالای جدول هم 5،6 تیم برای صعود می‌جنگند. به هر حال باید نظارت بیشتری وجود داشته باشد.

در نهایت از فرزانه در مورد جابجایی‌های زیاد مربیان در لیگ یک پرسیدیم که او پاسخ داد: جابجایی مربیان در لیگ یک جالب نیست. امیدوارم در لیگ یک سازماندهی بهتری صورت گیرد تا با شرایط بهتری این مسابقات انجام شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bn8ed

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمیدرضا فرزانه: به یک مهاجم گلزن نیاز داریم/ به آینده برق امیدواریم

گزینه‌های هدایت صبای قم در لیگ یک مشخص شدند
ساکت الهامی یا حمیدرضا فرزانه؛

فرزانه: عذرخواهی دپارتمان داوری از استقلال اهواز جای شکر دارد
اختصاصی| سرمربی سابق استقلال اهواز مطرح کرد؛