تاریخ انتشار: 1397/12/19 12:09
کد خبر: 107177

اصفهانیان و کفاشیان همچنان عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال خواهند بود

در ماه های آتی فریدون اصفهانیان و علی کفاشیان در نشست اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال حاضر خواهند شد و کماکان در تصمیم گیری های کلان برای فوتبال دخیل خواهند بود.
اصفهانیان و کفاشیان همچنان عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال خواهند بود

استعفای فریدون اصفهانیان از ریاست کمیته داوران بوده و هم چنین علی کفاشیان از سمت خود در کمیته فوتسال کناره گیری کرد. آنها به این دلیل از سمت خود استعفاء کردند که درگیر کارهای اجرایی در فدراسیون فوتبال بودند و قانونگذار بر عدم حضور بازنشسته در بدنه فدراسیون فوتبال تاکید دارد. اما عضویت هیات رییسه فدراسیون فوتبال شغل به حساب نمی آید و کسی که عضو هیات رییسه است هفته ای دو سه ساعت بدون اینکه حقوقی دریافت کند در نشست اعضاء حاضر می شود و در مورد تصمیمات کلان فوتبال صحبت می کند. پیش تر به استناد به این وضعیت روسای هیات فوتبال استان ها از اجرای این قانون مبرا شدند.

گفتنی است علی کفاشیان به دلیل اینکه عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال به شمار می رود در تشکیلات مدیریتی کنفدراسیون فوتبال هم صاحب سمت است و پیش تر گفته بود با پایان ماموریتش در کنفدراسیون فوتبال آسیا برای همیشه از فوتبال خواهد رفت. ضمن اینکه باید به این نکته اشاره کرد فریدون اصفهانیان بعد از استعفاء از ریاست کمیته داوران به عنوان مشاور مهدی تاج انتخاب شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aw7yk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رییس مستعفی کمیته داوران در جلسه مجمع فدراسیون فوتبال حضور یافت