تاریخ انتشار: 1397/12/20 08:40
کد خبر: 107084

اتفاقی عجیب در فوتبال بانوان!

تیم فوتبال بانوان پارس جنوبی بوشهر در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان با 9 بازیکن راهی میدان مسابقه شد.
اتفاقی عجیب در فوتبال بانوان!

روز یک‌شنبه ۱۹ اسفند در جریان مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان، تیم پارس جنوبی بوشهر با ۹ بازیکن برابر تیم شهرداری بم به میدان رفت و با هشت گل شکست خورد. علاوه بر این نماینده بوشهر بدون سرمربی و تنها با سرپرست در این دیدار حاضر شد، چرا که به گفته کمک مربی تیم، سرمربی درگیر مسابقات المپیاد دانشگاهی بوده است.

مریم باشی کمک مربی این تیم در این‌باره گفت: " با ۹ بازیکن بازی کردیم. دروازه‌بان هم نداشتیم و یکی از بازیکنان درون دروازه ایستاد. چون یکی از دروازه‌بان های‌مان به خاطر مشکلی که برای فرزندش به وجود آمده بود نتوانست با ما بیاید و دیگری هم به خاطر مشکلات خانوادگی همراه تیم نبود.

او در ادامه افزود: چهار نفر از بازیکنان‌مان رباط صلیبی پاره کردند. دو نفر نیم فصل از تیم جدا شدند و دو نفر دیگر هم مصدوم هستند اما برای بازی هفته آینده در ترکیب تیم قرار می‌گیرند. علاوه بر این به دنبال جذب بازیکن هستیم.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به این شرایط چرا در مسابقه با بم حاضر شدید؟ گفت: در لیگ امسال یک بار دیگر برابر همیاری آذربایجان غربی حاضر به بازی نشدیم و طبق قوانین لیگ نمی‌توانستیم در این بازی شرکت نکنیم."

بازیکنان پارس جنوبی همچنین با یک دستگاه ون از بوشهر به کرمان رفتند که کمک مربی آنها علت اصلی این موضوع را مشکلات مالی عنوان کرد.

این اتفاقات در حالی در بالاترین سطح فوتبال ایران رخ می‌دهد که در بسیاری از لیگ‌های درجه دوم و سوم فوتبال بانوان در کشورهای جهان سومی نیز دیده نمی‌شود.

بدون شک مهمترین لطمه این اتفاق به بدنه فوتبال بانوان و تیم ملی هم وارد می‌شود چرا که پیامد ناقص بودن تیم‌ها کاهش کیفیت مسابقات است و در نتیجه بازیکنان در چنین شرایطی رشد نمی‌کنند و قادر به ارتقا کیفیت‌شان و کمک به تیم ملی نیستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2llave

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سفری ممنوعه؛چه سرنوشتی در انتظار تیم ملی ایران خواهد بود؟