تاریخ انتشار: 1397/12/20 10:40
کد خبر: 107068

ترکیب احتمالی مد نظر منصوریان برای دیدار با النصر

ذوبی‌ها با چند تغییر نسبت به بازی مقابل الزورا به مصاف النصر خواهند رفت.
ترکیب احتمالی مد نظر منصوریان برای دیدار با النصر

ذوب آهن اصفهان امروز و از ساعت 19:15 در ورزشگاه آل مکتوم دوبی میهمان النصر عربستان است و در شرایطی به مصاف این تیم می‌رود که با توجه به تساوی مقابل الزورا نیاز به 3 امتیاز بازی دارد.

در دروزاه ذوبی‌ها در این دیدار رشید مظاهری مثل همیشه ایفای نقش خواهد کرد و در سمت چپ خط دفاع به دلیل اینکه مسعود ابراهیم‌زاده هنوز شرایط بازی ندارد به احتمال زیاد شاهد ادامه حضور حمید ملکی جوان هستیم.

وحید محمدزاده و محمد نژادمهدی زوج موفق خط دفاع ذوب آهن در دیدارهای اخیر هستند که بازهم در این دیدار به میدان خواهند رفت و میلاد فخرالدینی هم در سمت راست بازی می‌کند.

در سیستم 1-4-1-4 مورد نظر منصوریان، حمید بوحمدان در نقش هافبک دفاعی به میدان می‌رود. یک خط جلوتر از او قاسم حدادیفر با بازوبند کاپیتانی به میدان خواهد رفت و در کنار او به نظر می‌رسد علیرضا چراغعلی جوان که در دیدار اخیر تیمش مقابل پدیده خوش درخشید فرصت بازی پیدا کند.

در سمت راست خط حمله از بین محمدرضا عباسی و رضا حبیب‌زاده شانس دومی برای حضور در ترکیب اصلی و اولیه بیشتر است و در سمت راست هم دو گزینه به نام‌های ارسلان مطهری و محمدرضا حسینی شانس بازی دارند که اینجا هم احتمالا به حسینی بازی می‌رسد.

در نهایت در نوک حمله هم طبق شنیده‌ها اوساگوانا آماده این بازی است و می‌تواند برای تیمش به میدان برود و احتمالا بازی خواهد کرد.

333

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wjpgd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی النصر عربستان - ذوب آهن؛ کار سخت سبزپوشان ایران در ورزشگاه آل مکتوم