تاریخ انتشار: 1395/07/07 05:50
ایران 3 روسیه 4
کد خبر: 258967

ایران با شایستگی از فینال جام جهانی فوتسال بازماند

تیم های ایران و روسیه در مرحله نیمه نهایی فوتسال جام جهانی به مصاف هم رفتند که در نهایت با نتیجه چهار بر سه به سود روسیه به پایان رسید.
ایران با شایستگی از فینال  جام جهانی فوتسال بازماند

به گزارش فرتاک ورزشی،تیم ملی ایران پس از خلق شگفتی و پیروزی برابر برزیل و پاراگوئه که موجب صعودش به جمع چهار تیم نهایی جام جهانی فوتسال 2016 شد در دیدار نیمه نهایی به مصاف روسیه‌ای رفت که با پنج پیروزی و حذف اسپانیا در مرحله قبل به مسابقه ماقبل فینال رسیده است.

مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال جام جهانی 2016 روسیه از ساعت 3:30 بامداد امروز (چهارشنبه) با دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه آغاز شد، مسابقه‌ای که در پایان به برتری 4 بر 3 تیم روسیه و راهیابی این تیم به فینال مسابقات انجامید.

 

روسیه در فینال جام جهانی برابر برنده دیدار تیم‌های ملی آرژانتین و پرتغال قرار بگیرد و ایران با بازنده در رده‌بندی با یکدیگر روبه‌رو خواهند شد.

 

با گزارش زنده بازی تیم‌های ملی ایران و روسیه همراه "فرتاک ورزشی" باشید:

 

 

مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتسال - کلمبیا

سالن محل بازی: ایوان- شهر مدلین / ساعت آغاز: 3:30 بامداد به وقت ایران

داوران: نورالدین بوکوئف(قزاقستان)، مارک بیرکت(انگلستان)، کریستوفر سینکلر(مالزی) و کارلوس آلبرتو بارتز گونزالز(گواتمالا)

 

 

 

JcOnzzRtSRqR

 

 

بازیکنان ایران:

 

سپهر محمدی(GK)، علیرضا صمیمی(GK)، احمد اسماعیل‌پور، محمد کشاورز، حمید احمدی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، افشین کاظمی، محمد طاهری، مهران عالیقدر، حسین طیبی و مهدی جاوید

سرمربی: محمد ناظم الشریعه

 

 

بازیکنان روسیه:

 

گئورگی زامتارادزه(GK)، ولادیسلاو نایلیویچ شایاخمتوف، سرگئی ویکولوف(GK)، دیمیتری لیسکوف، ایوان چیشکالا، ایوان میلووانوف، ادر لیما، سرگئی آبراموف، ادلسون رابسون داس‌سانتوس(روبینهو)، آرتم نیازووف، گوستاوو لوبو پاراددا(GK)، سرگئی آبراموویچ و دنیل داوویدوف

سرمربی: سرگئی اسکوروویچ

 

 

شرح گل‌ها:

 

(1 - 0 روسیه، دقیقه 14): حرکت زیبای لیزکوف و دریبل طاهری از پیشرو با شوتی محکم و پرقدرت از میانه زمین به کنج دروازه ایران رفت. 

(1 - 1 ایران، دقیقه 13): ضربه‌ی کات دار و زیبای احمد اسماعیل پور از روی یک ضربه‌ی آزاد به طاق دروازه‌ی روسیه رفت و جوابی تماشایی بود بر گل زیبای روسیه

(1 - 2 روسیه، دقیقه 23): کرنر روسیه از جناح راست دروازه ایران به سمت چپ و ضربه‌ی والی و سر ضرب بازیکن روسیه توپ را به گل دوم روسیه تبدیل کرد.

(2 - 2 ایران، دقیقه 30): پاس در عرض جاوید به حسن زاده رسید که حسن زاده پس از دریبل زیبای بازیکن روبرو با گلر تک به تک شد و با ضربه ای دقیق توپ را به درون دروازه فرستاد.

(2 - 3 روسیه، دقیقه 30): بلافاصله پس از گل ایران باریکنان روسیه با یک حرکت ترکیبی دفاع ایران را به هم ریختند و با یک پاس در عرض هم تیمی خود را مقابل دروازه خالی قرار دادند که توانستند گل سوم را به ثمر برسانند.

(2 - 4 روسیه، دقیقه 39): در شرایطی که ایران یک پارپارچه حمله بود و از سیستم پاورپلی استفاده میکرد توپگیری بازیکن روسیه و ضربه از نزدیکی محوطه جریمی‌خودی دروازه‌ی بدون دروازه بان ایران را برای چهارمین بار گشود.

(3 - 4 روسیه، دقیقه 40): ضربه حسن زاده به مدافع روسیه برخورد کرد و در ریباند جاوید با چرخش و ضربه‌ای دقیق گل سوم را برای ایران به ثمر رساند.

 

jLtiG0RXflmL

 

در حاشیه:

 

* تیم ملی فوتسال ایران پس از انجام دو مسابقه در سالن 7 هزار نفری بیسنتناریو مقابل برزیل و پاراگوئه، در این دیدار دوباره در سالن 6 هزار نفر ایوانی بازی می‌کند که تمام بازی‌های مرحله گروهی را در آن انجام داده بود.

* قدرت بهادری به دلیل مصدومیت قادر به همراهی ملی پوشان ایران در این بازی نیست.

* فرهاد توکلی بازیکنی که به غیر از بازی برزیل در تمام دیدارهای ایران جزء نفرات اصلی وارد زمین می‌شد این مسابقه را به دلیل دو اخطاره بودن از دست داده است.

* رومولو بازیکن موثر روسیه که در پنج بازی اخیر سه گل زد و سه پاس گل داده بود به علت اخراج در دیدار گذشته تیمش برابر اسپانیا از این بازی مسابقه محروم است.

* محمد کشاورز پس از برخورد شدید با بازیکن حریف در دقیقه 9 به بیرون انتقال داده شد.

 

 

 

 

* 2 دقیقه مانده به پایان نیمه اول بازی ایران درخواست تایم اوت کرد.

* با خروج کشاورز به دلیل مصدومیت در این دیدار تیم ملی کشورمان از مجموع 12 بازیکن تنها 9 بازیکن را در اختیار دارد، بهادری و فرهانی پیشاز این دیدار به دلیل مصدومیت و محرومیت در این دیدار غایب بودند.

* عکس العمل شجاعانه‌ی صمیمی و برخورد توپ با شکم صمیم در مقابل ضربه‌ی سنگین بازیکن روسیه باعث شد لحظاتی بازی به دلیل مصدومیت متوقف شود.

* فشار ایران روی دروازه‌ی روسیه و پاس در عرض حسن زاده به اسماعیل پور رسید، شوت اسماعیل پور به تیرک دروازه برخورد کرد.

* هشت دقیقه به پایان بازی تیم روسیه با خطایی که روی حسن زاده کردند 5 خطا شدند و محدودیت خطای آنها تمام شد.

* در شرایطی که 4 دقیقه به پایان مانده ایران از سیستم پاور پلی استفاده کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vyo8j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در گردشی 360 درجه ای؛ کلانتری در مس رفسنجان ابقاء شد

چون ناظم الشریعه موفق شده مایلی ها را زیاد کنیم؟
دست آویزی جدید برای انتقاد از کی روش