تاریخ انتشار: 1397/12/21 00:00
کد خبر: 106968

پیش بازی استقلال - العین؛ آزادی میزبان جدالی تکراری از گروه مرگ

تیم فوتبال استقلال در دومین دیدار در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم العین امارات است.
پیش بازی استقلال - العین؛ آزادی میزبان جدالی تکراری از گروه مرگ

تیم فوتبال استقلال سه شنبه ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم العین امارات می‌رود. هر دو تیم در مسابقه اول بازنده شده‌اند. العین در امارات یک گل از الهلال خورد و استقلال در قطر با نتیجه‌ای دور از انتظار ۳ گل دریافت کرد. هر دو تیم برای بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا و امیدواری به صعود در این بازی برای برد به میدان می روند. استقلال روی امتیاز خانگی و حمایت هوادارانش حساب ویژه‌ای کرده است. قطعا ورزشگاه پر از تماشاگر آزادی می‌تواند روحیه‌ای بیشتری به بازیکنان استقلال بدهد با این حال آبی پوشان در میدان هم باید با تدابیر مناسب تاکتیکی بازی کنند.

العین تیم قدرتمندی است که یک بار استقلال را ۶ بر یک در خانه شکست داده و آن زمان علیرضا منصوریان سرمربی استقلال بود و حالا شفر بهترین فرصت را در اختیار دارد تا هم انتقام آن شکست را از العین بگیرد و هم شرایط را برای استقلال در لیگ قهرمانان آماده کند. آبی پوشان فقط الهیار صیادمنش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.

مثلث خارجی آبی پوشان می‌توانند در این بازی بدرخشند. منشا، ایسما و پاتوسی اگر هماهنگ عمل کنند شاهد یک استقلال تهاجمی و قدرتمند در میدان خواهیم بود و استقلال اولین برد خود را در آسیا جشن خواهد گرفت. استقلال در لیگ برتر خود را به دو امتیازی صدر جدول و پرسپولیس رسانده و در لیگ قهرمانان آسیا هم می‌تواند در گروه مرگ اولین برد خود را جشن بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wjpp6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نحوه بلیت فروشی دیدار استقلال - العین اعلام شد