تاریخ انتشار: 1397/12/21 11:30
کد خبر: 106930

استادیوم آزادی واقعا برای میزبانی از تیم امید 330 میلیون تومان خواسته است؟

استادیوم آزادی برای میزبانی از هر بازی تیم امید 110 میلیون تومان طلب کرده است.
استادیوم آزادی واقعا برای میزبانی از تیم امید 330 میلیون تومان خواسته است؟

تیم امید در دور نخست مرحله مقدماتی المپیک 2020 توکیو سه بازی پیش رو دارد که طبق برنامه این سه بازی در روزهای دوم، چهارم و ششم فروردین به ترتیب در برابر تیم های ترکمنستان، یمن و عراق برگزار می شود. برنامه ریزی شده این بازی ها در استادیوم پاس برگزار شود اما کرانچار خواهان این شده بازی های تیم امید در استادیوم آزادی برگزار شود چرا که بر این باور است برای ایران که بازیکنان ریز نقش و تکنیکی سود می برد بازی در استادیوم آزادی به مراتب بهتر از به میدان رفتن دراستادیوم پاس است.

 

حالا برای خیلی ها جای سوال است آیا استادیوم آزادی واقعا برای میزبانی از تیم امید 330 میلیون تومان خواسته است؟ یکی از مدیران فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال گفت: استادیوم آزادی برای میزبانی از بازی های تیم امید در المپیک قراردادی را برای فدراسیون فوتبال فرستاده و بازی تیم امید در استادیوم آزادی را منوط به امضای این قرارداد و پرداخت پول دانسته است. تعرفه بازی در استادیوم آزادی در سال 98 به 110 میلیون تومان برای هر بازی افزایش پیدا کرده است.

 

این اتفاق در حالی رخ می دهد که استادیوم آزادی در گذشته برای تیم ملی اینقدر سخت گیری نمی کرده و به نظر می رسد تیم ملی بابت هر بازی دراین استادیوم 70 میلیون پرداخت می کرده است واینطور نبوده که پیش از بازی موظف بوده قرارداد امضاء کند و بخشی از مبلغ قرارداد را پرداخت نماید. جالب اینکه به تازگی فدراسیون فوتبال قطر در کمپ اسپایر میزبان تیم امید بوده بدون اینکه ریالی از ایرانی ها پول بگیرد. نه روز اقامت در قطر و انجام سه بازی در کمپ اسپایر با تیم های قطر، تاجیکستان و کویت هیچ هزینه ای برای تیم امید به همراه نداشت. تیم امید هم چنین در کیش در حالی دو بازی با تیم سوریه برگزار کرد که هزینه ای بابت برگزاری این بازی ها در استادیوم کیش پرداخت نکرد.

 

شاید چالش های به وجود آمده میان سازمان لیگ برتر که زیر نظر فدراسیون فوتبال اداره می شود و هم چنین مجموعه ورزشی آزادی موجب شده تا این مجموعه در ادامه مسیر رفتار قانونی و قاطعانه با فدراسیون فوتبال در پیش گیرد. سازمان لیگ برتر مانع از نصب چند تابلوی تبلیغاتی از سوی مدیر مجموعه ورزشی آزادی در این استادیوم شد! فدراسیون فوتبال با وجود این اتفاقات مصر به برگزاری بازی های تیم امید در استادیوم آزادی است و به مذاکرات خود ادامه می دهد تا در نهایت موفق به برگزاری بازی تیم امید در استادیوم آزادی شود.

 

گفتنی سه دیدار دیگر این گروه در استادیوم پاس برگزار می شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bnzk9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 شفر به کرانچار قول مساعدت داد