تاریخ انتشار: 1397/12/21 23:27
کد خبر: 106843

گزیده ای از صحبت های فردوسی پور بعد از دریافت جایزه/به من بی مهری شد!

عادل فردوسی پور مجری و تهیه کننده برنامه نود پس از دریافت دو جایزه در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تلویزیونی روی صحنه نطق بلندی کرد و حرف هایش را با بغض به اتمام رساند.
گزیده ای از صحبت های فردوسی پور بعد از دریافت جایزه/به من بی مهری شد!

دو جایزه ای که فردوسی پور از این جشنواره گرفت، بهترین برنامه ترکیبی از هیئت داوران و پرطرفداراترین برنامه از طرف مردم بود.

 او بعد از دریافت دومین جایزه روی سن یک و نیم دقیقه صحبت کرد و بارها از کلید واژه سخت ترین سال کاری زندگی استفاده کرد تا به این ترتیب اعتراض خود را به اتفاقات امسال در شبکه سه نشان بدهد. این در حالی بود که کارگردان تلویزیونی جشن نیز در لابلای حرف های فردوسی پور مدام اینسرت‌هایی از فروغی مدیر شبکه سوم پخش می کرد.

فردوسی پور در این نطق ادعا کرد به او بی مهری شده و سپس بغضی روی سن داشت که تشویق حاضران را در پی داشت.

حرف های او را در ادامه بخوانید.

« من خیلی خوشحالم که امسال در سخت ترین سال کاری ام دو جایزه گرفته ام. از هیئت داوران که اسامی آنها را دیدید. برنامه های ترکیبی همگی خاک خورده صحنه و فرزندان تلویزیون هستند و مایه مباهات است برای من که از چنین هیئت داورانی به عنوان بهترین برنامه جایزه گرفتم. من فرزند رسانه ملی هستم. در این 22،23 ساله همیشه سعی کردم همیشه صادقانه و پاک کار کنم و مدیون رسانه هستم. اینکه در سخت ترین سال کاری ام و در سالی که حتی در رسانه ام به من بی مهری شد، اینکه می بینم خانواده بزرگ رسانه من را می بیند و تلاش من و همکاران 150،200 نفره من دیده می شود، برایم خیلی ارزشمند است. این جایزه دوم که مردم به من دادند، فراتر از ارزشمند است. به خصوص امسال که سال عجیب و غریبی را سپری کردم. من همیشه به مردم مدیون هستم و واقعا نمی دانم چطور از مردم تشکر می کنم (تشویق حضار)...... خیلی منقلب شدم به خاطر سختی هایی که در این سال کشیدم و به نظرم خیلی از آنها ناحق بودند همه از جلوی چشم هایم رد می شود ولی این جایزه مثل یک اکسیر است. مثل این لطف هیئت داوران، لطف مردم و لطف سازمان نسبت به من؛ این ها برایم یک اکسیر است که تمام سختی ها و غم ها را کنار می گذارم. خیلی تشکر می کنم به خاطر حواشی ایجاد شده؛ از وزیر محترم ارتباطات، از پلیس فتا، دکتر میرباقری، ستاد برگزرای جشنواره؛ که خیلی محکم ایستادند و صیانت کردند از آرای مردم که  همیشه خط قرمز من است. از آنها واقعا سپاسگزارم. این جایزه را من مدیون مردم هستم و تقدیم به مردم می کنم. امیدوارم که لایق این همه لطف و حمایت مردم طی این بیست و چند ساله باشم. باز هم می گویم که فرزند رسانه هستم و مدیون تلویزیون.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vjonp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه نود دوشنبه 20 اسفند/مروری بر حواشی فوتبال ایران