تاریخ انتشار: 1397/12/22 11:21
کد خبر: 106804

قصور رسانه ای؛ذوب آهن به AFC و فیفا نامه ارسال خواهد کرد!

مدیررسانه ای تیم ذوب آهن اصفهان اعلام کرد بابت اشتباهی که توییتر عربی فدراسیون جهانی فوتبال نتیجه دیدار نماینده ایران با النصر را به سود تیم سعودی زده به فیفا و ای اف سی متذکر خواهند شد.
قصور رسانه ای؛ذوب آهن به AFC و فیفا نامه ارسال خواهد کرد!

تیم فوتبال ذوب آهن ایران در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه آل مکتوم امارات به مصاف تیم النصر عربستان رفت که این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود ذوب آهن به پایان رسید. ذوب آهن با این پیروزی 4 امتیازی شد و با تقاضل گل کمتر نسبت به تیم الزورا عراق در جایگاه دوم  گروه A مسابقات قرار گرفت.

 

پیروزی تیم ذوب آهن مقابل نماینده سعودی در این هفته از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بازتاب زیادی در رسانه های کشورهای عربی و خصوصا رسانه های عربستان سعودی داشت؛ اما در این بین اشتباه صفحه توئیتر عربی فدراسیون جهانی فوتبال توجه همه فوتبال دوستان را به خود جلب کرد.

 

صفحه توئیتر عربی فدراسیون جهانی فوتبال در گافی عجیب نتیجه دیدار ذوب‌آهن و النصر را اشتباه زد و این دیدار را با نتیجه 2 بر صفر به نفع تیم عربستانی اعلام کرد!

 

احسان بعیدی، مدیررسانه ای تیم فوتبال ذوب آهن در این خصوص گفت: اشتباه صورت گرفته در درج نتیجه دیدار تیمهای النصر عربستان و ذوب آهن ایران به هر دلیلی که باشد، نتیجه قصور بوده است.

 

او ادامه داد: اینکه چنین اشتباهی صورت پذیرد و نتیجه دیدار ذوب آهن مقابل النصر که با پیروزی ارزشمند نماینده ایران همراه بود، درست ثبت نشود، نتیجه یک قصور بود که البته در این ارتباط باشگاه ذوب آهن به ای اف سی و فیفا نامه خود را ارسال خواهد کرد و این قصور را متذکر خواهد شد.

 

مدیر رسانه ای تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به اینکه معمولاً به خاطر فیلترهای موجود انتظار اشتباه این چنینی از سایتهای معتبر کم است گفت: چندی پیش ویدیویی از سوی خود ای اف سی و کمیته برگزار کننده لیگ قهرمانان آسیا ارائه شد که در آن گافهای یوفا در برگزاری رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا نمایش داده شده بود و به نوعی مدرس آن کارگاه تاکید داشت که اشتباهات این چنینی در هر سطحی ممکن است رقم بخورد و ما باید همه تلاش خودمان را انجام دهیم که درصدش را کاهش دهیم.

 

بعیدی در ارتباط با مصاحبه روز گذشته فتحی در ارتباط با سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن و بیان این نکته که آذری به خاطر العینی ها دست به چنین اقدامی می زند گفت: متاسفیم که آقای فتحی نتایج خود در لیگ قهرمانان آسیا را تحت چنین فرضیاتی می برد. باشگاه ذوب‌آهن حق مسلم خود را می‌خواهد و منتظر است تا چک قرارداد تبریزی پاس شود. آقای فتحی که بارها برای پاس کردن این چک زمان خریده اند و با شان مالی باشگاه استقلال بازی می کنند باید بدانند که نمی شود از طریق رفتارهای غیرمسئولانه در پاس کردن این چک خلل ایجاد کنند. جالب است که تاخیر چند ماهه در پرداخت مبلغ چک باشگاه ذوب آهن، تازه با توجیه و رفتار طلبکارانه ایشان روبه رو می شود در حالی که در چنین مواقعی معمولاً طرف بدهکار خجالت کشیده و سکوت می کند!

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ba87

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قدرت نمایی مطهری - منصوریان در آسیا
از شکوفایی در نفت تا درخشش در ذوب آهن؛