تاریخ انتشار: 1397/12/22 16:48
کد خبر: 106767

عربشاهی:طاهرزاده گفت خرخره برومند را نگرفتم

یک روز پس از درگیری ضیا عربشاهی می گوید در دهه 70 به خاطر هم محله بودن با بهروز رهبری فرد او را به پرسپولیس برده و «پارتی بازی» کرده است.

عربشاهی:طاهرزاده گفت خرخره برومند را نگرفتم

روز گذشته در جریان دیدار تیم های پیشکسوتان پرسپولیس و منتخب 98 بین بازیکنان دو تیم درگیری به وجود آمد. این درگیری زمانی آغاز شد که تیم پرسپولیس 4 گل از حریف جلو افتاد و مدافع تیم 98 یعنی بهروز رهبری فرد چند خطای شدید روی بازیکنان سرخپوش انجام داد و البته درگیری لفظی نیز در این بین ادامه داشت. باتوجه به همین اتفاق به سراغ ضیا عربشاهی یکی از حاضران در این درگیری رفتیم تا گفتگویی در این خصوص با او انجام دهیم که اظهارات پیشکسوت سرخ ها را در ادامه می خوانید:

 

به بهروز گفتم با برادرت می‌آیم دم خانه‌تان

بهروز رهبری فرد آمده بود تا بازیکنان ما را بزند، بعد از این 4 گل جلو افتادیم او خشن تر شد. اما این طور نبود که من بگویم بروید بهروز را بزنید، من اصلا در زمین نبودم اما دیدم که بهروز آمد سمت نیمکت پرسپولیس و فحاشی کرد. بعد از بازی رفتم پیشش و پرسیدم که تو فحاشی کردی و دعوا را آغاز کردی که گفت خیر. من و بهروز هم محله ای هستیم، همان جا هم به او گفتم که فکر نکن خبری است، فردا می آیم دم خانه‌تان با برادرت هم می‌آیم!

 

طاهرزاده گفت خرخره برومند را نگرفتم

به من آمدند و گفتند بهنام طاهرزاده خرخره پرویز برومند را گرفته بعد از این که برومند به او فحاشی کرد! اما من از هر دو پرسیدم که گفتند اینطور نبوده. برومند خیلی پسر خوبی است و گفت من اصلا فحاشی نکردم، طاهرزاده هم گفت خرخره برومند را نگرفتم و فقط گلویش را گرفتم تا او را بکشم کنار؛ همین.

 

دوباره با گل و شیرینی می‌آید پیش سلطان!

بهروز رهبری فرد باید خودش باشد. باید یادش باشد که به خاطر هم محله ای بودن با من و علی پروین به پرسپولیس آمد. در واقع ما برای او پارتی بازی کردیم اما حالا شده عروسک خیمه شب بازی! پروین به عذرخواهی کسی نیازی ندارد، من هر وقت علی آقا را ببینم رویش را می بوسم و دستش را هم می بوسم اما در ظاهر و باطن همین هستم. اینطور نیست که بروم پشت سرش حرف بزنم. بهروز زمان بازی هم همین بود، هرروز با گل و شیرینی می آمد تمرین تا عذرخواهی کند، حالا هم بیاید اما آیا این ارزش دارد؟

 

پیشکسوتان باید هوای هم را داشته باشند

اینطور نیست که پیشکسوتان باهم درگیر باشند، ما درست است که پرسپولیسی یا استقلالی هستیم اما هر وقت یکدیگر را ببینم شوخی می کنیم و همدیگر را می بوسیم و رابطه مان خیلی خوب است. آقای رهبری فرد می خواهی چه بگویی؟ می خواهی بگویی من به خاطر گرفتن یک میلیون تومان به این تمرین و بازی ها می آیم؟ بیا من 500 تومان هم می گذارم رویش و می دهم به تو! ما پیشکسوتان باید هوای هم را داشته باشیم نه این که دعوا کنیم.

 

پرسپولیس مالِ علی پروین است

ببینید بعد از انقلاب چه کسی پرسپولیس را جمع کرد؟ آیا آن موقع وزارت ورزش بود؟ سازمان تربیت بدنی بود؟ غیر از این است که پرسپولیس را علی پروین جمع کرد و به اینجا رساند؟ باور کنید پرسپولیس برای علی پروین است و هواداران هم او را خیلی دوست دارند.

 

مقابل السد خیلی خوب بازی کردیم

دیشب واقعا جلوی السد خیلی خوب بودیم اما خستگی امان بازیکنان را برید. مگر می شود یک تیم در 8 روز 3 بازی انجام دهد؟ پرسپولیس در چند بازی اخیر خیلی خوب شده و بازیکنان حرکات هماهنگ زیادی انجام می دهند، دلیلش هم جا افتادن بازیکنان است. من از فدراسیون و سازمان لیگ می پرسم، این چه برنامه ای است که ریخته اند؟ ما در لیگ بازی می کنیم که به آسیا برسیم اما حالا طوری برنامه ریزی کرده اند که در آسیا هم می بازیم.

 

دربی خوب و پرگلی می شود

اگر شفر و برانکو احتیاط را کنار بگذارند دربی خوبی می شود. من فکر می کنم پرگل می شود چرا که هر دو تیم واقعا خوب هستند. استقلال منشا را خریده که من از رفتنش افسوس می خورم، پاتوسی و ایسما هم خیلی خوب هستند. پرسپولیس هم خوب شده و من فکر می کنم دربی پرگلی را ببینیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vjog6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ آقای رهبری فرد دنبال چه می گردید؟ هاشمی نسب خودش زبان دارد

شکایت از رهبری فرد و عزیزی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال!
بهرور رهبری فرد در صورت اثبات نشدن ادعاها علیه داوری