تاریخ انتشار: 1397/12/22 22:14
مربی اسبق بادران مدعی شد
کد خبر: 106742

احمد رضا بهادری پور: قاطعانه می گویم آلومینیوم به لیگ برتر صعود نخواهد کرد/ حسین خبیری اهالی فوتبال اراک را حلال کند

برای آگاهی بیشتر از اتفاق رخ داده در باشگاه آلومینیوم و همچنین آگاهی از آخرین وضعیت این تیم پای صحبت های احمدرضا بهادری پور مربی با دانش اراکی نشسته ایم.
احمد رضا بهادری پور: قاطعانه می گویم آلومینیوم به لیگ برتر صعود نخواهد کرد/ حسین خبیری اهالی فوتبال اراک را حلال کند

به نقل از وقایع استان مرکزی،جناب آقای بهادری! چه بر باشگاه آلومینیوم گذشته و می گذرد؟ استعفای خبیری چه تاثیری بر این تیم خواهد گذاشت؟

متاسفانه همانطور که پیش بینی می کردیم هیات مدیره از استعفای خبیری استقبال کرده و با آن موافقت نمودند و ما باز هم یکی از افرادی که می توانست با سلامت کاری تمام به فوتبال اراک کمک کند را از دست دادیم. از همان ابتدای چینش هیات مدیره باشگاه من مراتب اعتراض خود را مبنی بر اینکه این افراد ورزشی و فوتبالی نیستند و شناخت درست و حسابی از فوتبال ندارند اعلام داشتم ولی گوش شنوایی نبود، متاسفانه افرادی بر مسند اعضای هیات مدیره باشگاه نشسته اند که هیچگونه شناختی از فوتبال و فضای آن ندارند. آقای استاندار که خود بواسطه سالها حضور در وزارت ورزش یک فرد آگاه به امور ورزش به حساب می آیند اعلام داشتند که اکبرزاده مسئول دفتر استاندار، نماینده وی در هیات مدیره هستند و پس از گذشت مدتی طی یک مصاحبه اعلام نمودند که نسبت به حضور اکبرزاده در هیات مدیره اصراری ندارم. سئوال اینجاست که آقای اکبرزاده! چه علاقه ای دارید که به هر قیمتی در فوتبال این شهر باشید؟ چه اصراری به ماندن بود تا خبیری را کنار گذاشته و خود بر مسند سرپرستی باشگاه بنشینید؟ شما چه شناخت و اشرافی از فوتبال دارید؟ با کدام سابقه ورزشی در هیات مدیره حضور داشته و حالا سرپرست باشگاه شده اید؟

خبیری با سابقه سال ها مدیریت در باشگاه بزرگ پرسپولیس به اراک آمد تا اداره امور باشگاه را در دست بگیرد. وی و سابقه کاریش بر همه اهالی فوتبال روشن بود. خبیری نه اهل مصاحبه بود و نه اهل حضور مستمر در فضای مجازی، سلامت بود و فکر و ذکرش در جهت کمک به تیم فوتبال باشگاه بود که متاسفانه همین موضوع در فضای هیات مدیره خریداری نداشت و طی یک برنامه هوشمندانه خبیری را کنار زدند و حالا اکبرزاده سرپرست باشگاه شده است. در سال ۸۸ امضای حکم انحلال باشگاه را زدند و حالا تیشه به ریشه فوتبال اراک می زنند. همان بهتر که به سال ۸۸ برمی گشتیم و این باشگاه را نداشتیم.چرا حالا که این تیم با مدیریت خبیری به صعود نزدیک شده است باید تیشه به ریشه روند مثبت تیم بزنند؟ چرا کسی به فریاد فوتبال این شهر نمی رسد و فوتبال اراک را از دست این افراد خارج نمی سازد.

حالا که تیم امید آلومینیوم اراک با هدایت حسین عبدی در آستانه صعود به لیگ برتر امیدهای کشور است چرا باید اینچنین با کنار گذاشتن خبیری جو آرام باشگاه و فضای تیم امید خوب ما ملتهب شود؟ چرا اکبرزاده حاضر نشد بخاطر این باشگاه و مردم اراک یک عذرخواهی از حسین خبیری کنند؟ چرا بخاطر زیر پا گذاشتن اصول اولیه باشگاه داری یک عذرخواهی از خبیری نکردید. به ضرس قاطع اعلام می کنم این تیم به لیگ برتر صعود نمی کند، اگر امیدی بود اگر شرایط خوبی بود حالا با رفتن خبیری دیگر این اتفاق نمی افتد. منافع برخی اشخاص در عدم صعود این تیم است چون اگر این تیم صعود کند دیگر از بریز و بپاش های بدون حساب کتاب خبری نخواهد بود. این افراد می خواهند این تیم درجا بزند و خودشان در سیستم باقی بمانند و مصاحبه کنند و حقوق دریافت کنند.

امیدوارم که خبیری اهالی فوتبال اراک را حلال کند چون میزبان خوبی برای وی نبوده ایم، به جای اینکه از سلوک مدیریتی وی بعنوان یک مدیر خوشنام با سابقه درس بگیریم به بدترین شکل ممکن او را روانه کردیم. همین حضور کوتاه مدت خبیری در اراک یک کتاب قطور آموزشی برای اعضای فوتبال نشناس و اشتباهی هیات مدیره است که متاسفانه این اعضا علاقه ای به این امر ندارند و گویی منافع آنها در گروی عقب ماندن فوتبال اراک است. در پایان باید عنوان نمایم این تیم صعود نخواهد کرد و دیگر حتی در فصول آینده هم بر فرض اینکه تیمی حضور داشته باشد به نزدیکی این رده جدولی که آلومینیوم حضور دارد نخواهد رسید. امسال سال صعود اراک بود که متاسفانه اعضای هیات مدیره مانع این امر شدند. این تیم بودجه ای برای ادامه کار ندارد البته ممکن است حالا که خبیری را در تنگنای مالی قرارداده و حالا که وی رفته است بودجه مناسبی برای ادامه کار به باشگاه تزریق شود چون افراد مذکور بسیار علاقه دارند که اگر موفقیتی هم حاصل شد به نام خودشان ثبت شود. به هر حال در پایان صحبت هایم باید عنوان کنم فوتبال اراک مدیر کارآمدی را از دست داد، شخصیتی سالم و اهل کار و تلاش که به هیچ چیز جز اعتلای فوتبال اراک فکر نمی کرد و زمانی خبیری رفت که معدود مدیران سالم بومی ما نیز همچون محرابی و آنجفی از فوتبال دور مانده اند


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rqkqm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سعید اکبر زاده سرپرست ایرالکوئی ها شد
پایان همکاری حسین خبیری با آلومینیوم اراک؛

تصاویر/ دیدار خونه به خونه بابل و آلومینیوم اراک
از نگاه دوربین سیاوش اسدالله نیا؛

کمالوند: می خواهیم راهمان را برای صعود هموار کنیم
نبرد با خونه به خونه برای هر دو تیم حیاتی است؛

با استعفای کمالوند مخالفت شد
استعفای خبیری در حال بررسی؛