تاریخ انتشار: 1397/12/23 11:12
کد خبر: 106704

تراکتورسازی-پدیده؛فوتبالی زیبا و جذاب

به دلیل سبک بازی ای که دو تیم تراکتورسازی و پدیده تا به این جای کار به نمایش گذاشته اند به نظر می رسد امروز در تبریز شاهد بازی زیبا و جذابی از سوی دو تیم باشیم.
تراکتورسازی-پدیده؛فوتبالی زیبا و جذاب

تراکتورسازی که برای رسیدن به صدر در دور برگشت از حریفان مقتدری چون استقلال و سپاهان عبور کرده امروز میهمان تیمی است که در هفته هایی به زعم مربیان حریف بهترین فوتبال باشگاهی را به نمایش می گذاشته است. از سویی همه هدف و نیت این تیم این است که امروز و در استادیوم یادگار امام تبریز شکست در برابر ذوب آهن را جبران کند و در کورس قهرمانی باقی بماند. باید به این نکته ظریف هم اشاره کرد پدیده از سوی هواداران خود برای کسب عنوان قهرمانی درلیگ برتر تحت فشار نیست و در تبریز هم بی دغدغه بازی خواهد کرد.

تراکتورسازی تیمی است که بازیسازی را از منطقه یک سوم دفاعی آغاز می کند و توپ پیش از رسیدن به آنتونی استوکس در خط هافبک به گردش در می آید. از سویی پدیده هم تیمی نیست که رو به بازی مستقیم بیاورد. هر چند یونس شاکری بلند زن را هم در ترکیب دارد. این ها دلیل قانع کننده ای است که امروز در تبریز یک فوتبال خوب و تماشایی را ببینیم و حتما تماشاگرانی که برای تماشای این بازی به استادیوم یادگار امام می روند راضی به خانه های خود برخواهند گشت.

حضور پرشور تماشاگران آذربایجانی در استادیوم یادگار امام حتما جلوه خاصی به این بازی خواهد داد. آنها به معنی واقعی یار دوازدهم تیم هستند و با تشویق های ویران کننده خود تیم را به بازی تهاجمی ترغیب خواهند کرد. به واقع در تبریز نیازی نیست لیکنز دستور به بازی تهاجمی بدهد. جو ورزشگاه به گونه ای است که تیم برای رضایت تماشاگران روی به بازی تهاجمی خواهد آورد. البته این سبک از بازی می تواند برای تیم تراکتورسازی خطرناک هم باشد اگر حملاتی که از سوی تراکتورسازی طراحی می شود بی محابا باشد به این دلیل که تیم پدیده در انتقال توپ از دفاع به حمله یا همان تدارک ضد حمله یکی از بهترین ها است.

نتیجه مساوی در این دیدار بی شک هیچ یک از دو تیم را خوشحال نخواهد کرد و به سود دیگر مدعیان تمام می شود. هر چند با توجه به انگیزه های عیان و نهان دو تیم برای کسب سه امتیاز دور از ذهن است بازی تبریز مساوی شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ba6w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی تراکتورسازی - پدیده؛ جدالی شش امتیازی به میزبانی پرشورها؛ فینال زود هنگام در یادگار امام