تاریخ انتشار: 1397/12/23 11:45
کد خبر: 106700

معینی برای همیشه از فدراسیون فوتبال رفت

فریدون معینی رییس کمیته جوانان یک روز پیش از برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال وقتی به او گفته شد به دلیل بازنشسته بودن نمی تواند در این سمت به کار ادامه دهد استعفاء داد و برای همیشه از فدراسیون فوتبال رفت.
معینی برای همیشه از فدراسیون فوتبال رفت

او تنها مدیر بازنشسته ای بود که حاضر به قبول حکم مشاوره نشد و ساختمان سئول را برای همیشه ترک کرد تا رییس جدید کمیته جوانان  بدون دغدغه کار خود را آغاز کند و ایده هایش را به اجراء بگذارد. پیش از فریدون معینی هر مدیر بازنشسته ای که از سمت خود استعفاء داد هم اکنون در فدراسیون فوتبال حضور دارد و به کار مشغول است. البته با سمت مشاور. نمونه اش اولین کسی که از سمت خود استعفاء داد محمد رضا ساکت دبیر کل فدراسیون فوتبال بود. بعد از استعفای محمد رضا ساکت معاون او یعنی ابراهیم شکوری که توسط محمد رضا ساکت به فدراسیون فوتبال  معرفی شد سرپرست دبیر کلی را برعهده گرفت. محمد رضا ساکت در سفر تیم ملی به امارات برای حضور در جام ملت های آسیا در کنار تیم ملی بود و اکنون هم در تصمیم گیری های فدراسیون فوتبال در مورد تیم های ملی نقش دارد چرا که مشاور فدراسیون فوتبال است. به تازگی حسین عبدی سرمربی تیم ملی نوجوانان شده است. مربی ای که در زمان دبیر کلی محمد رضا ساکت مشاور فنی تیم های ملی فوتبال بانوان شد و بعد از اینکه مجوز ادامه حضور او در کنار تیم های ملی فوتبال بانوان از سوی وزارت ورزش صادر نشد با پیشنهاد فدراسیون فوتبال قرار است هدایت تیم ملی پسران زیر 16 سال ایران را برعهده بگیرد.

از دیگر مدیران مستعفی فدراسیون فوتبال می توان به علی کفاشیان اشاره کرد. او هم چنان به ساختمان سئول رفت آمد می کند چون یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال بشمار می رود و در آسیا هم صاحب کرسی است. البته او پیش تر گفته بود با اتمام دوره مدیریتش در کنفدراسیون فوتبال آسیا که فروردین 98 خواهد بود برای همیشه از فوتبال خواهد رفت! عباس تربیان رییس کمیته فنی توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی هم حکم مشاوره دریافت کرده است و او هم به ساختمان سئول رفت و آمد دارد. فریدون اصفهانیان هم همین طور است و در بازیهای این هفته لیگ برتر ناظر یکی از بازی های مهم خواهد بود.

به واقع این طور می شود گفت مدیران بازنشسته فدراسیون فوتبال که از سمت اجرایی خود استعفاء کرده اند اینروزها در فدراسیون فوتبال هم هستند و هم نیستند و به جرات می شود گفت هنوز برخی از آنها در تصمیم گیری ها همان نقش تعیین کننده گذشته را دارند به این خاطر که نفراتی جایگزین شده اند که پیش تر معاون بوده اند و در مسیری که در آن قرار گرفته اند کم تجربه هستند و حتما نیاز به مشاوره رییس گذشته خود دارند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4576zm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرپرست پرسپولیس: با توجه به مستندات شکایت استقلال رد خواهد شد

علت اعتصاب بازیکنان مس رفسنجان فاش شد
پای کرمانی‌ها در میان است؛