تاریخ انتشار: 1397/12/23 20:07
صدر جدول گلزنان لیگ برتر بین المللی شد
کد خبر: 106647

کی‌روش و استوکس به دنبال جای پای ادینیو

آنتونی استوکس گل زن تراکتوری ها با گلزنی در دیدار امروز موفق شد خود را به صدر جدول گلزنان لیگ برتر برساند حالا او به همراه استنلی کی روش خود را آقای گل ایران می داند.
 کی‌روش و استوکس به دنبال جای پای ادینیو

آنتونی استوکس گلزنی تراکتوری‌ها که پس از حواشی به وجود آمده در بازی های اخیر باز هم با پیراهن این تیم در لیگ حضور یافت گلزن امروز تبریزی ها بود. استوکس با گلی که وارد دروازه پدیده کرد توانست گل های خود را به عدد ۱۱ برساند.

با این حساب استوکس را باید جدیدترین آقای گل فوتبال ایران دانست البته این عنوان در حال حاضر به اشتراک در دسته مهاجم تراکتور هاست چرا که استنلی کی روش مهاجم تیم سپاهان نیز پیش از این موفق شده بود ۱۱ گل وارد دروازه رقبا کند. آماری که باعث می شود او به همراه استوکس را فعلا در صدر جدول ببینیم.

نکته جالب توجه درباره این موضوع که آخرین آقای گل خارجی لیگ برتر به ادینیو برمیگردد مهاجم برزیلی و سابق تراکتورسازان در جریان لیگ هجدهم لیگ چهاردهم او موفق شده بود با به ثمر رساندن گل های فراوانی خود را به عنوان آقای گل لیگ برتر معرفی کند و پر بیراه نیست اگر کی‌روش و استوکس را به دنبال رسیدن به جایگاه ادینیو بدانیم خصوصاً اینکه ماجرا فعلی تراکتوری ها استقبال بسیار بالایی در نزد هواداران این تیم برخوردار است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zjwba

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استوکس در یک قدمی صدرنشینی؛دربی تبریز بهترین فرصت!

 استوکس به یک قدمی علیپور و کی‌روش رسید
جای خالی مهاجمان آبی در جدول گلزنان؛