تاریخ انتشار: 1397/12/23 22:23
کد خبر: 106638

اوضاع بَلبَشو فدراسیون فوتبال؛ تاج به دنبال حق پخش تلویزیونی

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در کرمان گفت: امیدواریم با حمایت نماینده 70 درصد حق فوتبال را از صدا و سیما بگیریم.
اوضاع بَلبَشو فدراسیون فوتبال؛ تاج به دنبال حق پخش تلویزیونی

عصر امروز آیین تقدیر از برترین‌های فوتبال استان کرمان با حضور رئیس فدراسیون فوتبال، خانواده شهدا، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامِی، مسئولان و جمعی از ورزشکاران و فوتبال دوستان استان برگزار و 100 نفر از برترین‌های فوتبال استان کرمان مورد تجلیل قرار گرفتند.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران در حین برگزاری این مراسم پس از حضور مادر شهیدان سیف‌الدینی که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده بودند، ادای احترام کرد و این مادر گرانقدر را مورد تکریم و احترام قرار داد که در این هنگام حاضرین در مراسم این واکنش رئیس فدراسیون را ستودند. در ادامه تاج از افتخارات کرمان یادی هم از سردار قاسم سلیمانی کرد و این مرد رزمنده را از افتخارات این استان و ایران نامید.

مهدی تاج در ادامه مورد سوال و جواب اصحاب رسانه در کرمان قرار گرفت و در جشن برترین‌های فوتبال استان با اشاره به نشست با کمیسیون اقتصادی مجلس برای وضعیت نامساعد تیم‌های پرسپولیس، استقلال و دیگر تیم‌ها اظهار داشت: فدراسیون فوتبال درگیر مشکلات مالی شده و پس از افزایش نرخ ارز هزینه‌های تیم ملی فوتبال افزایش پیدا کرده است.

رئیس فدراسیون فوتبال حال فوتبال کشور را مساعد ندانست و بیان کرد: 70 درصد درآمد فوتبال از محل حق پخش تلویزیونی تأمین می‌شود که هنوز وصول نشده و امیدواریم با حمایت نمایندگان در مجلس مشکلات اقتصادی در فوتبال کشور برطرف شود.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر امر ترویج و توسعه ورزش در کشور عنوان کرد: ایجاد یک باشگاه ورزشی به معنی تخریب یک زندان است و می‌توان با ورزش و در رأس آن فوتبال معضلات و آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد را در جامعه کاهش داد.

تاج  با اشاره به جایگاه و رتبه‌های ایران در فوتبال، فوتسال بانوان، فوتبال ساحلی و فوتسال در آسیا و جهان اظهار کرد: استان کرمان در حال حاضر دو نماینده در لیگ دسته یک فوتبال دارد و امیدواریم سهمیه‌ای از لیگ برتر نیز کسب کند.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور ارزیابی فدراسیون از هیئت فوتبال استان را مثبت دانست و خاطرنشان کرد: تلاش‌های مدیرکل ورزش و جوانان و مسئولان کرمان برای توسعه فوتبال استان قابل تقدیر است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nldpx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تاج: ۸ میلیون دلار جام جهانی فقط برای فدراسیون فوتبال نیست